Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Apa alluser nak buat bila tengok bisnes dah tak boleh nak grow?

Usahawan harus cari jalan penyelesaian dan bukannya terus berputus asa.
10XBBB Melaka

Hai alluser,

"Alamak! Apa nak buat sekarang ni? Bisnes macam dah tak boleh grow je…"

Hmm, macam familiar ayat di atas. Saya nak tanya sikit. Sebagai usahawan, persoalan sebegini mesti pernah bermain di minda alluser, bukan?

Ini adalah situasi biasa dalam dunia perniagaan. Oleh itu, anda tak perlu takut untuk hadapinya kerana sememangnya anda tidak bersendirian.

Bagi menghilang kekusutan di minda alluser, saya ingin kongsikan beberapa cadangan strategi yang boleh membantu alluser mengatasi keadaan ini dan hidupkan kembali perniagaan yang diusahakan. Tak usah terus pening kepala okey!

Pertama sekali, anda perlu ambil masa untuk mengkaji semula perniagaan anda. Ada tak sebarang perubahan dalam pasaran atau trend yang boleh mempengaruhi perniagaan anda? Kalau ada, pastikan anda memahami dengan jelas perubahan ini.

Langkah kedua, dengar pandangan dan maklum balas daripada pelanggan anda. Mungkin ada keperluan atau keinginan baru yang anda belum lagi tangani. Ingat, pelanggan adalah aset terbesar perniagaan anda ya...

Ketiga, perah otak alluser untuk fikirkan latest idea bagi memperbaharui, memperkenalkan produk atau perkhidmatan baru yang lebih menarik kepada pelanggan alluser. Inovasi boleh membuka pintu kepada pasaran baru tau!

Jika anda mahu lagi idea-idea dan strategi terkini dalam permainan bisnes yang sedang dijalankan, jom dapatkannya di program 10X SME Bina Bisnes Berjaya yang bakal berlangsung pada 25 & 26 November ini di KSL Resort Johor Bahru City Centre.

Jangan tunggu sampai bisnes dah tutup baru nak mulakan tindakan. Sementara tiket ditaja sepenuhnya, mohon sekarang sebelum terlepas.

Hanya tinggal 231 seat saja lagi, klik butang di bawah sekarang untuk mendaftar.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

15 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular