Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Fokus balik alluser, kalau stuck pasti ada caranya!

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Selamat tengah hari alluser,

Selamat kembali bertugas, bagi mereka yang baru kembali dari cuti. Bagi mereka yang ambil peluang pada 11.11 hingga cuti perayaan baru-baru ini, moga target yang disasarkan berjaya dicapai, insya-Allah.

Jom kita kembali fokus pada waktu yang masih ada ini. Kita tinggal kurang 2 bulan untuk masuk tahun baharu. Masih ada masa untuk bangsa usahawan push lagi numbers untuk capai target 2023 ini.

Namun bagi mereka yang mungkin sedang dalam keadaan stuck, apa yang anda sedang buat sekarang?

Anda ada TIGA pilihan untuk buat:
1. Nak biarkan begitu je dan terus reda saja;

2. Buat tindakan terus;

3. Berhenti sekejap, lihat balik dan buat tindakan berdasarkan pelan yang dibuat.

Pilihan di tangan anda. Tanya diri soalan ini, nak terus berjuang atau give up? Nak give up itu mudah. Tapi anda tidak lagi gagal, selagi tidak give up. Teruskan berjuang walaupun sukar, namun jangan terus lakukan benda sama dan harapkan hasil berbeza pula!

Tak tahu, cari jalan. Pasti ada jalannya dan kami di RichWorks got your back. Jika anda perlukan sokongan, kami sedia untuk membantu.

Jika anda nak lihat bisnes terus grow, jom dapatkan panduan secara bersemuka daripada Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman di program 10X SME Bina Bisnes Berjaya pada 25 & 26 November ini di KSL Resort Johor Bahru City Centre.

Jangan lepaskan peluang ini, seat berbaki 213 saja. Ini program terakhir kami buat di luar buat tahun ini. Mohon sekarang jika anda mahukan perubahan dan grow bisnes 2024 dengan klik butang di bawah ini:

Salam kejayaan,
RichWorks International

p.s Hari ini, hari penting buat kami di mana ulang tahun kelahiran MenThor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman. Jangan lupa, titipkan doa dan ucapan anda dalam media sosial - Azizan Osman Official ya.

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

11 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular