Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Ini rahsia untuk bisnes alluser survive bila kos makin meningkat & jualan pula makin menurun!

Usahawan harus cari jalan penyelesaian dan bukan terus berputus asa.
10XBBB Melaka

Salam sejahtera alluser,

Sebagai usahawan, tentunya saya faham betapa runsingnya anda apabila kos meningkat dan jualan menurun dalam perniagaan.

Peningkatan kos yang tidak terkawal seperti kenaikan harga bahan mentah, tenaga buruh atau pengangkutan boleh memberikan kesan langsung kepada margin keuntungan yang diterima.

Suka atau tidak, ini adalah cabaran yang dialami oleh kebanyakan usahawan pada masa kini termasuklah anda.

Dalam situasi seperti ini, adalah penting untuk alluser mengambil beberapa langkah yang bijak.

Pertama sekali, kita perlu menyemak semula struktur kos perniagaan dan mencari bahagian mana yang boleh dikurangkan perbelanjaannya.

Ini mungkin termasuk mencari peningkatan dalam keberkesanan operasi atau mencari bekalan alternatif yang lebih berpatutan.

Selain itu, alluser juga boleh mengkaji semula strategi pemasaran dan jualan yang dijalankan sebelum ini. Mungkin kita perlu menyesuaikan harga produk atau perkhidmatan atau mencari peluang baru untuk menarik pelanggan.

Saya tahu bahawa ini adalah sebuah cabaran yang sukar tetapi ini juga masa yang sesuai untuk berinovasi dan mencari peluang baru dalam perniagaan kita.

Kadang-kadang, cabaran seperti ini boleh menjadi titik tolak untuk sebuah pertumbuhan jangka panjang di masa akan datang.

Oleh itu, teruskan berjalan ke hadapan dan pelajari ilmu baru bagi mengatasi segala masalah yang dihadapi menerusi program 10X SME Bina Bisnes Berjaya yang bakal berlangsung pada 25 & 26 November ini di KSL Resort Johor Bahru City Centre.

Jangan tunggu sampai bisnes dah tutup baru nak mulakan tindakan. Sementara tiket ditaja sepenuhnya, mohon sekarang sebelum terlepas.

Hanya tinggal 263 seat saja lagi, klik butang di bawah sekarang untuk mendaftar.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

17 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular