Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Kalau serius nak belajar, ke hujung dunia pun alluser sanggup kejar!

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.

Klik gambar untuk tonton video

Salam sejahtera alluser,

Jika kita lihat, kuasa membeli dan demand and supply dulu dan sekarang dah berbeza. Sebelum pandemik, usahawan dah terbiasa dengan game yang diguna pakai sejak bertahun-tahun lama dulu.

Selepas pandemik, tiba-tiba supply berkurangan tapi demand tinggi. 2023 pula, demand tu berkurangan tapi supply meningkat.

Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah menjangkakan, kuasa membeli tahun ini lemah, tahun depan dia akan menjadi lebih lemah.

Ketidaktentuan ekonomi, keadaan geopolitical, peperangan, apa yang berlaku dengan Gaza dan Palestin serta China yang dalam proses pemulihan, semua ini adalah antara sebab utama berlaku perubahan kuasa membeli ini.

Ini bukan berita baik alluser, namun inilah cabaran anda sebagai usahawan.

Kita ada lebih kurang sebulan lebih je lagi sebelum masuk tahun baru, apa persediaan anda dalam memastikan bisnes masih kekal relevan dan menjadi pilihan pembeli?

Insya-Allah, MenThor Usahawan anda, Datuk Wira Dr. Azizan Osman akan bercakap tentang perkara ini dengan lebih terperinci di 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort, Johor bahru pada 25 dan 26 November ini.

Ini adalah sesi terakhir 10XSMEBBB tahun ini selama 2 hari serta persediaan untuk 2024. Seat hanya berbaki 165 lagi. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

8 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular