Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Mampukah teknologi AI menggantikan manusia suatu hari nanti?

Artikel berkaitan teknologi AI & cara menghormati staf.
image

Salam Jumaat alluser,

Pernahkah anda terfikir bahawa suatu hari nanti robot akan menguasai dunia melalui teknologi Kecerdasan Buatan (AI)?

Nampak macam lucu tapi sedar tak sedar, persoalan itu sebenarnya logik untuk difikirkan kerana kita tidak tahu kemungkinan yang bakal terjadi di masa akan datang.

Jika anda mahu tahu sama ada AI mampu menggantikan manusia suatu hari nanti, baca artikel yang kami kongsikan pada hari ini.

Selain itu, baca juga tentang 5 cara untuk menghormati staf di tempat kerja.

Semoga bermanfaat!

image

Bolehkah teknologi AI menggantikan manusia?

Bolehkah Kecerdasan Buatan (AI) mengambil alih dunia?

Dalam dunia di mana teknologi berkembang pesat dan kecerdasan buatan menjadi semakin pintar, satu persoalan timbul dalam kesedaran kolektif kita mengenai teknologi AI ini.

"Tiada risiko bahawa AI mengambil alih dunia kerana undang-undang dunia mempunyai beberapa larangan yang sangat mengekang" kata Pensyarah Kanan dalam Sains Komputer, Mauro Vallati.

image

5 cara menghormati staf di tempat kerja

Menghormati staf di tempat kerja adalah salah satu kunci dalam membina persekitaran kerja yang produktif, positif dan berdaya maju.

Pengiktirafan dan penghargaan terhadap peranan penting yang dimainkan oleh staf adalah langkah penting untuk meningkatkan motivasi, produktiviti dan kepuasan kerja mereka.

Sebagai usahawan yang mempunyai staf di tempat kerja, anda perlu mencipta persekitaran kerja yang membuatkan staf merasa dihargai, diberi peluang untuk berkembang dan merasa selesa untuk berkongsi pandangan serta idea mereka.

SELEPAS SHAH ALAM & MELAKA,

10X SME BINA BISNES BERJAYA KINI BAKAL KE JOHOR BAHRU!

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular