Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Pendaftaran akan ditutup pada bila-bila masa, alluser mohon sekarang...

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Ada usahawan rasa ilmu perlu dalam bisnes, ada juga yang rasa ilmu tak penting. Asalkan minat, semua boleh jadi. alluser setuju?

Ilmu sebenarnya adalah asas yang penting dalam menjalankan bisnes. Jangan ambil ringan proses perancangan dan pengurusan bisnes kerana bisnes tanpa ilmu yang cukup boleh membawa kepada risiko besar.

Dengan ilmu dapat bantu anda buat keputusan yang bijak dan mengelakkan kesilapan yang boleh merugikan bisnes anda.

Usahawan perlu faham cara nak pasarkan produk atau perkhidmatan anda dan menarik pelanggan. Ini boleh melibatkan strategi pemasaran dalam dan luar talian.

Pelanggan adalah aset berharga alluser, berikan perkhidmatan pelanggan yang terbaik dan fahami keperluan serta aduan mereka. Tahu apa yang pelanggan mahukan adalah kunci untuk upgrade produk lebih baik.

Dalam proses untuk membina bisnes berjaya, anda kena terus belajar dan mengembangkan ilmu kerana bisnes sentiasa berubah-ubah dan persaingan sentiasa ada.

Jadi, manfaatkan masa dan usaha anda dalam meningkatkan ilmu bisnes. Itulah kunci kejayaan jangka panjang.

alluser nak lebih banyak ilmu bisnes yang terbukti berkesan? Beri peluang pada diri anda, jalan masih ada untuk berjaya! Hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023 ini.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Setkan masa anda untuk Sesi Khas Bersama MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada jam 8.30 malam di platform Facebook dan Youtube Azizan Osman Official.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular