Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

PERHATIAN, tak banyak masa dah! Ini peluang buat alluser...

Usahawan harus cari jalan penyelesaian dan bukannya terus berputus asa.
10XBBB Melaka

Selamat petang alluser,

Kesempatan ini, tak terlambat saya nak ucapkan Happy Diwali kepada masyarakat India dan selamat bercuti bagi mereka yang dah plan percutian mereka pada hari perayaan ini.

Plan sangat penting bukan saja dalam kehidupan seharian malah bisnes yang anda jalankan. Seperti kata bijak pandai, jika anda gagal merancang, anda merancang untuk gagal. Setuju tak?

Sama seperti yang Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman ingatkan kita bahawa 80 peratus kejayaan datang daripada persediaan. Justeru, kita kena plan dulu dalam apa yang anda nak buat dan capai. Maka peluang untuk berjaya itu lebih tinggi berbanding kita main buat saja...

Plan bersama team, 'pengaruhi' mereka untuk bersama-sama membantu untuk menjayakan apa yang nak dicapai. Bila mana plan dibuat mendapat sokongan jitu dan disambut team anda, ia boleh dicapai dengan lebih mudah lagi meskipun akan ada pelbagai cabaran mendatang. Jangan pula semua benda anda nak buat sendiri-sendiri, sampai bila???

Selain itu, kami juga nak bantu anda yang komited dalam bisnes masing-masing. Melalui program 10X SME Bina Bisnes Berjaya akan dianjurkan di KSL Resort yang kami bawakan khusus buat bangsa usahawan terutama di Johor dan sekitarnya tak lama lagi.

Usahawan akan mendapat JAWAPAN yang dicari dan lebih jelas tentang macam mana nak kuasai marketing yang proven dan bina bisnes ke tahap lebih tinggi bagi 2024.

Tinggal 13 hari saja! alluser masih BERPELUANG mendapatkan tempat yang berbaki 231 seat saja di mana berharga RM997 namun kami taja 100 peratus! Jangan terlepas daftar sekarang sementara permohonan masih dibuka.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

(Klik Banner di bawah ini)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular