Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Psst... 16 hari lagi. Bisnes alluser masih mampu bertahan?

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Tahniah, dengan membuka email ini bermakna anda nak buat sesuatu untuk tambah baik bisnes ke level yang lebih tinggi.

Kami di RichWorks sangat faham cabaran usahawan yang sentiasa berdepan dengan situasi mencabar di mana bisnes mungkin tidak mampu bertahan jika tak ada solusi. Ini masalah serius dan boleh menjadi parah jika tiada tindakan.

Sebenarnya, apa punca utama bisnes alluser tak mampu bertahan? Adakah disebabkan isu kewangan, kurang permintaan, persaingan yang kuat atau masalah dalaman? Anda kena tahu punca utama untuk tahu cara yang lebih baik untuk menangani masalah tersebut.

Kaji semula tahap kewangan bisnes anda. Adakah terdapat cara untuk kurangkan kos atau tingkatkan aliran tunai? Adakah penambahbaikan dalam pengurusan kewangan boleh bantu anda selesaikan masalah ini?

Sekiranya bisnes ada hutang yang besar, cari cara untuk kurangkannya seperti buat rundingan perjanjian jangka panjang untuk bayar balik hutang dengan pemberi pinjaman atau pembekal.

Fikirkan tentang peluang alternatif. Adakah produk atau perkhidmatan lain yang boleh anda tambah atau tawarkan? Atau mungkin terdapat peluang untuk memperluaskan pasaran atau mengejar pelanggan baru.

Jangan ragu untuk mencari bantuan dan nasihat dari pakar bisnes kerana mereka mungkin dapat berikan alluser pandangan luaran yang berharga untuk selamatkan bisnes anda seperti Datuk Wira Dr. Azizan Osman menyelamatkan banyak bisnes usahawan di bawah bimbingan beliau dari tutup menanggung kerugian.

Jika bisnes anda masih tak dapat bertahan, mungkin ada kesilapan yang anda tak perasan dan boleh sebabkan bisnes bakal lingkup. Dah tentu anda tak nak ia berlaku, betul?

Dapatkan solusi kepada masalah bisnes anda dengan hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023.

Hanya 263 seat lagi, jangan terlepas peluang anda. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

16 HARI LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular