Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Staf keluar masuk? Jangan biarkan bisnes parah, alluser baca ni...

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Sebagai usahawan yang nak bisnes berkembang maju, anda tak akan mampu untuk lakukannya seorang diri. Kena ada staf yang bantu uruskan bisnes bersama-sama anda. Setuju?

Ada staf yang sangat bagus dan komited, ada juga yang banyak membuang masa. Kadang-kadang tu rasa nak buang je! Tapi nanti tak cukup staf pula. Aduh… pening nak fikir!

Asyik complain staf bermasalah, tapi pernah tak dengar keinginan mereka? Apa yang mereka nampak dalam bisnes anda atau apa yang mereka boleh lakukan untuk majukan lagi bisnes?

Sebagai majikan, tak salah alluser dengar dan bertukar pendapat dengan staf bagi menambah baik kualiti kerja dalam syarikat. Kadang-kadang, mereka tak bersemangat kerana rasa tidak dihargai.

Bila dah ada kata sepakat, semua orang akan bekerja untuk capai tujuan yang sama dan anda boleh nampak kekuatan serta masa depan yang bakal dibina bersama team anda.

Communication is key! alluser kena juga pastikan komunikasi dengan staf adalah yang terbaik dan mereka selesa dengan anda.

Tanpa komunikasi yang baik, anda tak akan dapat mencapai kata sepakat yang akhirnya membuatkan staf memilih untuk bekerja di tempat lain yang padanya lebih memberi manfaat kepada mereka.

Jadi, perbaiki komunikasi dengan staf dan cuba untuk bercakap dengan mereka walaupun bukan hal berkaitan dengan kerja. Tapi jangan melampaui batasan seorang majikan.

Berikan contoh yang baik dan pekerja anda akan mula ikut nilai positif yang anda sebarkan dalam culture syarikat anda.

Membina bisnes berjaya bukan tentang perbaiki staf semata-mata, banyak lagi ilmu yang alluser boleh dapat di 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini.

Jangan tunggu lama-lama kerana seat hanya berbaki 181 lagi. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

9 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular