Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

13 hari saja nak masuk 2024. Adakah alluser dah bersedia untuk raya nanti?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualaan raya 2024
image

Salam alluser,

Tinggal 13 hari lagi menjelang tahun baharu. Adakah you dan bisnes dah bersedia bagi harungi 2024 yang dijangka lebih mencabar lagi? Adakah you dah bersedia untuk kempen raya tahun hadapan?

Baru-baru ini pun, Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) memaklumkan bahawa kerajaan akan mula mengenakan cukai jualan sebanyak sebanyak 10 peratus ke atas barang bernilai rendah (LVG) yang berharga di bawah RM500 dibawa masuk ke Malaysia melalui jalan darat, laut atau udara dan dijual secara dalam talian mulai 1 Jan 2024.

Mereka yang bawa barang LVG dengan jualan melebihi RM500,000 perlu berdaftar dengan pihak JKDM. Untuk bacaan lanjut, anda boleh layari di sini. Apa-apapun peraturan atau penetapan itu berada di luar kawalan usahawan.

Justeru itu, usahawan perlulah fokus kepada apa yang berada di kawalan kita seperti melihat semula harga jualan, soal produk atau servis yang perlu ditambah baik mengikut keadaan semasa.

Masih ada masa untuk kita melihat semula prestasi masing-masing tahun ini, untuk buat perancangan bagi harungi 2024. Jangan abaikan soal ini, yang dah berlaku tak boleh patah balik. Belajar daripadanya, waktu ini buat pelan dan gandakan usaha 2024 dengan lebih baik untuk capai kejayaan lebih baik, insya-Allah.

Semua ini tak mudah dan takkan berlaku jika usahawan hanya buat perkara sama dilakukan pada tahun ini. Penambahbaikan dan perubahan perlu untuk memastikan alluser tak ketinggalan berbanding pesaing.

Oleh itu, RichWorks bawakan anda program Branding & Marketing Growth oleh Chief Business Officer RichWorks, Tuan Radz Mohd untuk persiapan awal bagi kempen Raya 2024 anda! Jangan terlepas, sesi ini akan menjelaskan tentang branding & marketing yang perlu diberikan perhatian bangsa usahawan.

Bila branding & marketing dijalankan dengan baik, maka jualan yang bakal diperolehi juga akan meningkat. Kami nak kongsikan strategi & panduan bagaimana nak bina brand anda lebih dikenali dan tingkatkan sales anda lebih 10X ketika raya tahun depan. Program ini bernilai RM499 namun alluser hanya perlu bayar RM39 bahkan dapat hadiah, Blueprint Branding & Marketing Growth 2024!

Tapi bukan itu saja, bagi usahawan yang layak bakal dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osmaan pada 9 Januari 2024. Sesi ini bakal diadakan secara live di Lembah Klang.

Jangan terlepas, klik link di bawah sekarang untuk mendapatkan akses Zoom anda.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular