Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

22 hari lagi! Sudahkah bisnes & team alluser bersedia...

Bisnes makin mencabar, kenal pasti keadaan sekarang untuk rancang tindakan lebih baik 2024
22 hari menjelang 2024

Selamat malam alluser,

Masa tak menunggu kita, tinggal 22 hari saja untuk masuk ke tahun baharu. Senang atau susah, usahawan perlu harunginya dalam apa jua keadaan sekalipun.

Bagaimanapun, alluser masih punyai pilihan untuk harunginya dengan lebih bersedia ataupun tetap mahu melakukan perkara sama meskipun tiada hasil seperti yang disasarkan sebelum ini.

Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman ada katakan ini bahawa 80% kejayaan datang daripada persediaan kita.

Persediaan sangat penting alluser, lagi-lagi untuk usahawan berdepan 2024 yang dijangka lebih mencabar lagi. Jika 2023 ini anda rasa agak mencabar, 2024 nanti lebih lagi.

Jangan abaikan soalan ini. Sebab itu, RichWorks dalam kesempatan 22 hari menjelang 2024 ini nak sokong anda untuk lebih bersedia.

Kami nak jemput bangsa usahawan yang komited dan serius saja ke Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya secara bersemuka dengan Expert & Business Consultant di pejabat RichWorks (RichQ).

alluser dapat kenal pasti keadaan bisnes sebenar anda ketika ini, di samping mendapatkan solusi bagi cabaran bisnes masing-masing. Penilaian perniagaan bernilai RM497 akan dibuat secara percuma di samping hadiah buku kisah perjalanan usahawan mencapai jualan lebih RM1 juta bersama workbook 10X SME Bina Bisnes Berjaya buat anda yang hadir ke RichQ.

Sesi ini tidak dilakukan dalam kumpulan yang besar, tapi ia dilakukan secara kecil agar dapat menjawab persoalan-persoalan bisnes anda. Eksklusif buat bangsa usahawan.

Dapatkan slot anda sekarang dari Selasa hingga Jumaat pada waktu pagi atau petang dengan klik butang di bawah ini.

Jangan ketinggalan berbanding pesaing anda. Kami mempunyai bukti-bukti kejayaan usahawan di bawah RichWorks bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman melalui hasil bimbingan, strategi dan formula yang terbukti diguna pakai mereka. Tiada yang mustahil!

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta mahupun RM10 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya di pejabat RichWorks (Shah Alam, Selangor) tanpa sebarang bayaran!

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular