Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Akhirnya Mohd Fauzie Salleh dapat baiki lompong dalam bisnes lepas pilih untuk bermentor

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.
image

Hi alluser,

The Titan Bilangan 60 kali ini menampilkan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Salleh Food Industries Sdn.Bhd., Mohd Fauzie Salleh.

Terbiasa dengan dunia keusahawanan sejak dari kecil, beliau ternyata berdepan dengan cabaran baru apabila mengambil alih perniagaan tersebut daripada bapanya kerana sudah selesa dengan kerjayanya sebagai seorang jurutera pada ketika itu.

Berusaha menggalas tanggungjawab dengan sebaiknya, beliau mengambil keputusan untuk menyertai program RichWorks dengan harapan agar dapat membaiki dan membawa sesuatu yang baru ke dalam bisnes yang diusahakan.

"Situasi yang paling teruk pula adalah pada tahun 2016 di mana kami baru tahu bahawa syarikat terlebih bayar kepada pembekal sebanyak RM600 ribu dan mereka tidak mahu memulangkannya.

"Ujian yang berterusan itu memang sangat berat apatah lagi waktu itu saya baru sahaja mengambil alih syarikat.

"Namun, Allah itu Maha Pemurah dan saya sangat bersyukur kerana Dia tunjukkan jalan untuk selesaikan satu per satu ujian yang melanda untuk kami terus bertahan hingga ke hari ini," tuturnya.

Kini menemui solusi yang dicari selama ini, ketahui kisah menarik mengenai beliau menerusi e-magazine, The Titan yang kami bawakan pada minggu ini.

Moga kisahnya dapat menjadi inspirasi buat anda yang sentiasa dahagakan kejayaan dalam dunia perniagaan yang diceburi!

image

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik banner di bawah sekarang)

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular