Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, bagaimana nak hadapi risiko bisnes 2024?

Istimewa untuk usahawan yang nak membuat persediaan bisnes 2024.
10X SME BBB

Klik gambar untuk slotkan masa anda

Salam sejahtera alluser,

Semua bisnes dalam dunia ini ada risiko. Untung rugi, persaingan, masalah operasi, pekerja dan sebagainya. Semakin besar bisnes, semakin tinggi risiko yang usahawan perlu hadapi.

Bila ada cabaran dalam menghadapi risiko, jangan hanya tunggu dan lihat. Buat tindakan yang betul agar bisnes mampu bertahan dan tak gulung tikar.

Usahawan yang berjaya adalah usahawan yang berani ambil risiko dan pantas membuat keputusan.

Sekecil-kecil masalah akan menjadi besar jika alluser biarkan saja. Pasti ada jalan dan anda tak akan nampak jalan itu jika tak nak buat sesuatu.

Kami di RichWorks juga faham akan cabaran bisnes yang dihadapi usahawan masa kini. Tak ada usahawan yang nak mulakan bisnes untuk rugi.

Sebab itu Datuk Wira Dr. Azizan Osman nak jumpa anda semua secara live dalam Sesi Khas Bersama Menthor, ESOK 3 Disember 2023 jam 8:30 malam di Facebook dan Youtube Azizan Osman Official.

Pastikan anda kosongkan jadual malam Ahad anda untuk buat persediaan bisnes 2024 agar bisnes kekal relevan dan menuju ke level yang lebih tinggi.

Klik butang di bawah untuk slotkan masa anda.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular