Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser dah claim hadiah ini?

RichWorks nak bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi bagi 2024.
10X SME BBB

Klik gambar untuk dapatkan Blueprint 10XSMEBBB

Selamat pagi alluser,

Kita sudah berada di penghujung 2023, kurang 30 hari lagi sebelum melangkah ke 2024. Masih ramai usahawan yang hadapi cabaran penurunan jualan.

Walaupun ianya perkara yang biasa buat bisnes hadapi turun naik jualan, namun tindakan untuk atasinya sangat penting bagi memastikan bisnes tetap bertahan untuk satu jangka masa yang panjang.

Penting untuk alluser buat tindakan dan membina semula strategi bisnes untuk keuntungan jualan pada bulan-bulan yang akan datang.

Kalau berniaga tapi asyik rugi je dan tak nak buat apa-apa, lebih baik tutup je bisnes dan kerja makan gaji yang sudah pasti mendatangkan sumber kewangan setiap bulan untuk anda.

Persoalannya, tindakan yang bagaimana boleh memastikan bisnes anda buat jualan berterusan serta menguntungkan dan bukannya merugikan?

Jika bisnes alluser tiada masalah hari ini, adakah tak akan ada masalah untuk hari esok, minggu depan atau tahun-tahun yang seterusnya?

Di dalam Sesi Khas Bersama MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman mengenai persediaan bisnes 2024 pada malam Ahad yang lepas ada menegaskan bahawa bisnes bukan hanya mengenai produk semata-mata tapi juga bagaimana menguruskan orang seperti team, pelanggan, pembekal dan sebagainya.

Tonton video di bawah untuk lebih faham tentang apa yang beliau sampaikan di dalam sesi tersebut.

RichWorks nak bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi bagi 2024. Ambil peluang ini dan buat sehabis baik untuk menjadi yang terbaik dalam bisnes anda.

Klik butang di bawah untuk dapatkan Blueprint 10X SME Bina Bisnes Berjaya.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular