Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Final call untuk alluser atur strategi bisnes di tahun 2024 nanti!

Peluang untuk RichWorks bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi bagi 2024.
image

Salam sejahtera alluser,

Tak lama lagi kita akan ucapkan 'Selamat Tinggal' kepada tahun 2023 dan 'Selamat Datang' kepada tahun 2024.

Sebagai usahawan, bersediakah anda untuk menghadapinya yang dikatakan bakal membawa cabaran yang lebih besar dalam dunia perniagaan?

Jualan menurun itu adalah normal, yang tak normal bila anda tak buat tindakan untuk tingkatkan semula jualan.

Bagaimanapun, tiada yang mustahil jika alluser bersedia dari sekarang, apatah lagi dengan adanya bimbingan daripada yang pakar tentang ilmu bisnes.

Kerja keras dari sekarang, anda perlu agresif dan ambil semua peluang yang ada jika tak mahu kecundang di tahun 2024 nanti. Tinggalkan masa lalu dan terus pandang ke depan, okey?

Oleh itu, kami ingin menjemput alluser buat kali terakhir pada tahun ini untuk ikuti sesi penerangan Blueprint Bina Bisnes Berjaya yang akan dijalankan oleh Tuan Haji Nasrul Hadi pada malam ini, jam 9:00 malam di platform Zoom.

Sebelum itu, anda perlu muat turun dahulu blueprint tersebut di bawah untuk anda lebih faham mengenainya.

Malam ini, Tuan Nasrul akan perjelaskan bagaimana untuk anda aplikasikan Blueprint Bina Bisnes Berjaya tersebut dalam bisnes masing-masing.

Tiada jaminan yang sesi ini akan diadakan lagi. Kemungkinan besar inilah peluang terakhir anda untuk sertainya. Oleh itu, klik butang di bawah untuk mendapatkan blueprint anda.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular