Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Fokus pada marketing, tapi alluser abaikan branding?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Salam alluser,

Branding dan marketing adalah dua perkara yang berbeza, akan tetapi sangat berkait rapat dalam bisnes. Ingat branding mesti ingat marketing.

Sekalipun marketing membawa kepada pengenalan branding, namun tetap tidak membawa proses yang sama seperti marketing.

Namun, ramai usahawan hari ini menganggap branding dan marketing adalah dua perkara yang sama. Ada pula yang merasakan, buat marketing sahaja dah cukup untuk menaikkan branding syarikat.

Tak! Branding dan marketing perlu seiring untuk orang lebih kenal dan yakin dengan jenama anda. Keyakinan pelanggan adalah kunci kesetiaan mereka untuk membeli produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan.

Branding merupakan proses mencipta identiti visual dan persepsi sesuatu jenama di dalam minda pelanggan. Ia termasuk logo, warna, slogan dan jenama yang menggambarkan sesuatu syarikat atau produk.

Manakala marketing pula adalah proses mempromosikan produk atau perkhidmatan kepada target market. Matlamat marketing adalah untuk meningkatkan jualan dan menarik perhatian pelanggan terhadap apa yang ditawarkan.

Hari raya pun hanya tinggal kurang lebih 3 bulan saja lagi. Tingkatkan branding dan fokus pada marketing dari sekarang untuk buat jualan jauh lebih baik dari tahun lepas.

Apa kata alluser join sesi Branding & Marketing Growth bersama Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks pada 26 Disember 2023 secara Zoom. Anda akan lebih faham tentang branding dan marketing serta strategi bisnes 2024.

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan Tuan Radz sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Tapi bukan itu saja, bagi usahawan yang sertai BMG berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 9 Januari 2024. Bagi mereka yang memenuhi syarat ditetapkan, akan sertai sesi ini secara bersemuka di Lembah Klang.

Menarik ke menarik? Kalau menarik, dapatkan akses kepada Zoom anda di bawah!

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular