Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Mampu ke nak hadapi cabaran 2024, alluser?

Peluang untuk RichWorks bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi bagi 2024.
10X SME BBB

Hai alluser,

Bila mengenangkan 2024 yang semakin hampir, pasti usahawan dah mula rasa berdebar-debar. Apa cabaran bisnes yang bakal ditempuh? Mampu ke nak hadapi setiap masalah yang mendatang?

alluser boleh risau, tapi jangan berhenti untuk berharap tahun hadapan bisnes akan jauh lebih baik dari hari ini. Teruskan buat tindakan untuk tingkatkan jualan bisnes anda.

Kami ingin berikan anda hadiah, sebuah Blueprint 10X Bina Bisnes Berjaya 2024 sebagai panduan kepada usahawan untuk tambah baik dan upgrade strategi masing-masing untuk tahun baru yang tak lama lagi. Ini adalah tanda sokongan kami kepada usaha anda.

Tuan Haji Nasrul Hadi akan menjelaskan bagaimana bisnes mampu berjaya dengan memahami aspek-aspek yang terdapat dalam blueprint ini. Beliau juga akan membuka peluang secara langsung kepada usahawan-usahawan yang nak bertanyakan soalan dan menjawabnya.

Inisiatif ini diadakan untuk menyediakan bangsa usahawan dalam berdepan cabaran lebih besar pada 2024.

Buat pembaharuan untuk bisnes alluser mampu capai hasil yang disasarkan kerana strategi yang sama selalunya akan mendatangkan hasil yang sama. Mulakan sekarang untuk nampak perubahan lebih awal.

Apa tunggu lagi, download Blueprint 10X Bina Bisnes Berjaya 2024 anda sekarang di bawah ini.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya di pejabat RichWorks (Shah Alam, Selangor) tanpa sebarang bayaran!

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular