Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Nak menang bisnes 2024? Kunci ada pada branding & marketing alluser...

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Klik gambar di atas untuk daftar

Salam alluser,

Bila dah mula berbisnes, marketing adalah nadi yang menggerakkan bisnes itu sendiri. Mana ada jenama yang tiba-tiba popular tanpa marketing. Orang tak akan beli kalau dia tak tahu tentang produk anda.

Sebenarnya alluser, nak cari idea marketing tu tak susah pun. Banyak rujukan yang ada di luar sana dan anda boleh tiruvasi. Apa yang lebih susah adalah, nak mula melaksanakan idea-idea marketing itu sendiri. Ya, ramai usahawan tak tahu nak bermula dari mana!

Mulakan dengan kenali sasaran pelanggan. Dengan memahami demografi, keperluan dan tingkah laku pelanggan akan membantu dalam menentukan strategi pelaksanaan.

Bila dah tahu sasaran anda, cipta bahan promosi yang menarik dan mampu menyampaikan idea marketing dengan jelas. Gunakan gambar, video atau teks yang menarik dan memberi kesan positif kepada audiens.

Jangan hanya fokus pada zero cost marketing alluser. Jika bajet mengizinkan, pertimbangkan juga iklan berbayar kerana ia dapat bantu tingkatkan jangkauan kepada khalayak yang lebih luas.

Networking juga sangat penting untuk membuka peluang baru dalam bisnes! Jangan malu untuk berkongsi idea marketing anda dengan orang yang betul untuk mendapatkan maklum balas yang betul.

Ada banyak lagi yang alluser perlu tahu tentang ilmu marketing. Terutama sekali untuk usahawan yang nak buat persediaan strategi bisnes 2024 dalam branding dan marketing serta 10 kali gandakan jualan raya tahun hadapan!

image

Kami nak jemput anda untuk hadirkan diri ke sesi Branding & Marketing Growth bersama Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks pada 3 Januari 2024 di platform Zoom.

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan Tuan Radz sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Anda juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada Januari 2024 secara bersemuka di Lembah Klang jika memenuhi syarat yang ditetapkan.

Dapatkan akses Zoom anda di bawah!

Setiap bisnes mempunyai cabaran sendiri. Dengan kesungguhan dan kreativiti, anda boleh menjadikan idea marketing anda sebuah kejayaan yang berkekalan.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular