Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Persediaan bisnes 2024 untuk alluser...

Istimewa untuk usahawan yang nak membuat persediaan bisnes 2024.
10X SME BBB

Klik gambar untuk slotkan masa anda

Salam sejahtera alluser,

Kurang sebulan sahaja lagi sebelum melangkah ke tahun 2024, apa persediaan anda untuk memastikan bisnes kekal relevan dan berdaya saing?

Penting bagi usahawan untuk menyediakan bisnes mereka dengan teliti bagi menghadapi cabaran dan peluang yang akan datang.

Tahun 2024 akan ada lebih banyak cabaran yang mendatang. alluser perlu bersiap sedia untuk menyesuaikan diri dari sekarang bagi memastikan kejayaan yang berterusan.

Anda perlu sentiasa mengikuti aliran industri dan teknologi baru muncul yang mungkin memberi kesan kepada operasi bisnes anda. Analisis tingkah laku dan pilihan pelanggan untuk memperhalusi produk, perkhidmatan serta strategi pemasaran anda.

Kenali juga peluang pasaran baharu dan bakal pesaing untuk meluaskan jangkauan anda serta mengekalkan kelebihan daya saing selain menilai kesan faktor ekonomi dan perubahan peraturan untuk membuat keputusan yang akan datang.

Istimewa untuk alluser, kosongkan jadual malam AHAD anda pada 3 Disember 2023 jam 8:30 PM untuk Sesi Khas Bersama MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman secara Live di Facebook dan Youtube Azizan Osman Official untuk buat persediaan bisnes 2024.

Apa agaknya yang nak disampaikan oleh beliau? Klik butang di bawah untuk slotkan masa anda.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular