Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Want more email subscribers? Do this (it works)

Nick increase conversions 1000% with this strategy  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

Pilihan alluser, nak berkembang atau kekal di tempat sama?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Klik gambar di atas untuk daftar

Salam alluser,

Pernah tak anda rasa tak yakin nak lakukan sesuatu? Bila nak mulakan je, mesti rasa tak pasti boleh buat atau tidak. Tapi bila dah buat, ok pula.

Ramai usahawan yang pasti ada rasa yang sama, tak yakin sampai nak buat marketing pun dah tak konsisten. Buat itu takut, buat ini takut, lama-lama tak buat apa-apa.

Yang membezakan adalah, adakah alluser terus mencuba untuk nak berjaya atau anda hanya buat perkara yang sama dan tak mendatangkan apa-apa perubahan?

Tetapi, itulah tabiat manusia semula jadi. Kita akan rasa tak yakin pada sesuatu yang kita tak pernah atau jarang lakukan. Takut melakukan sesuatu yang baru dan risau apa akan jadi kemudian nanti.

Namun tidak kiralah takut macam mana pun, perlu harungi juga. Usahawan tetap usahawan dan anda perlu bertindak untuk menang dalam dunia bisnes.

Sama seperti usahawan yang sentiasa inginkan ilmu tentang bisnes, terutama sekali mereka yang mendapatkan bimbingan dari RichWorks. Mereka ada pilihan, tetapi tak pasti pilihan mana yang terbaik untuk kejayaan bisnes. Dan mereka pilih dapatkan ilmu bisnes untuk lebih yakin dengan pilihan yang dibuat.

Tak salah kurang keyakinan, ia adalah normal bagi sesetengah orang. Tapi jangan sampai musnahkan apa yang ada di depan mata. Dan secara logiknya, kita tidak perlu takut pada sesuatu yang belum lagi terjadi. Setuju?

Jangan jadikan ketakutan itu penghalang untuk mengambil langkah dalam mencapai kejayaan anda.

image

Masih tak yakin? Apa kata alluser hadirkan diri ke sesi Branding & Marketing Growth bersama Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks pada 3 Januari 2024 di platform Zoom.

Sesi ini adalah sebagai persediaan strategi bisnes 2024 dalam branding dan marketing serta 10 kali gandakan jualan raya tahun hadapan!

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan Tuan Radz sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Lebih menarik lagi, anda juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 9 Januari 2024 secara bersemuka di Lembah Klang jika memenuhi syarat yang ditetapkan.

Dapatkan akses Zoom anda di bawah!

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular