Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Selamat tinggal 2023! alluser buat 3R ini jika...

Persiapkan diri menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes untuk menang 2024
image

Salam alluser,

Kurang 24 jam lagi, kita akan masuk tahun baharu. Kami doakan moga you sudah pun bersedia dengan mentaliti 'game untuk menang' pada 2024.

Jika belum, Datuk Wira Dr. Azizan Osman ada kongsikan pagi tadi untuk anda buat 3R ini iaitu Reflect, Review & Refocus untuk tambah baik game dalam bisnes ataupun kehidupan ini.

Ambil masa anda, nilai dengan sebaik-baiknya agar lebih jelas apa yang nak diubah & ditambah baik lagi untuk execute nanti. Walaupun cabaran 2024 dijangka lebih besar, masih ada peluang dan potensi bagi bisnes yang betul-betul fokus dan bersedia dengan lebih baik.

Dr. Azizan bersama RichWorks nak bantu usahawan yang komited melalui sesi istimewa pada awal tahun 2024. Ini hanya buat usahawan yang NAK dan ada KEMAHUAN untuk alami growth bukan saja capai jualan RM1 juta pertama bahkan RM10 juta pertama atau lebih lagi!

Jangan lepaskan peluang ini, klik link ini untuk sertainya pada Selasa, jam 8 malam. Selepas itu, bagi usahawan yang layak berpeluang ikuti sesi eksklusif secara bersemuka bersama Dr. Azizan di Lembah Klang pada 24 Januari nanti.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular