Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Belanjawan 2025 lebih gah, saksama - PM Anwar

Lagu parodi 'Abuya' akan diturunkan jika ada laporan polis - Fahmi; GISB: Polis terima 10 lagi laporan dipercayai mangsa eksploitasi...

Hello 2024! Jadikan cabaran bisnes alluser sebagai peluang kejayaan

Persiapkan diri menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes untuk menang 2024
image

Salam tahun baru alluser,

Ada tiga jenis usahawan dalam dunia bisnes ni. Yang pertama, buat je terus dapat. Yang kedua, kena usaha lebih baru boleh dapat. Dan yang ketiga, buat lah apa-apa pun memang tak akan berjaya.

Itu kata orang yang tak ada ilmu bisnes. Kalau alluser ada ilmu bisnes, apa pun kategori bisnes anda perlu ada tindakan, komitmen dan komited.

Jika tak ada tiga perkara ini, janganlah mimpi nak jadi jutawan. Anda nak buat atau tak, itu pilihan. Dan hasilnya akan datang berdasarkan pilihan anda sendiri.

Ramai usahawan hari ini memilih untuk bergerak dengan selesa. Tak perlu nak buat gila-gila pun, nanti adalah hasilnya. Tapi, selesa ke buat perkara yang sama setiap hari tanpa results? Kalau ada pun cukup-cukup makan je sedangkan orang kedai sebelah sales dah berjuta.

Dah 2024 ni alluser, jangan buat perkara yang biasa-biasa lagi! Keluar dari zon selesa anda, buat tindakan dengan bersungguh-sungguh untuk dapatkan hasil yang luar biasa.

Tahun ini cabaran akan lebih dahsyat dari tahun lepas. Sebab itu Datuk Wira Dr. Azizan bersama RichWorks dah bersedia nak bantu usahawan yang komited melalui sesi istimewa pada awal tahun ini.

Jangan lepaskan peluang untuk permulaan tahun yang yang lebih baik. Jumpa anda pada ESOK, SELASA jam 8:00 malam secara Zoom.

Ini hanya buat usahawan yang NAK dan ada KEMAHUAN untuk alami growth bukan saja capai jualan RM1 juta pertama bahkan RM10 juta pertama atau lebih lagi!

Bagi usahawan yang layak berpeluang ikuti sesi eksklusif secara bersemuka bersama Dr. Azizan di Lembah Klang pada 24 Januari nanti.

Klik link ini untuk dapatkan akses Zoom anda!

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular