Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

GISB: Guru agama dipenjara 10 tahun rotan kanak-kanak lelaki, tekan dada guna lutut

Polis cari lelaki melompat di landasan monorel Bukit Bintang; Op Pump: SPRM siasat syarikat dimiliki warga Bangladesh; GISB: Sikap kultus da...

Malam ini! Peluang alluser untuk dapat shortcut dalam kejayaan bisnes

Persiapkan diri menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes untuk menang 2024
image

Hai alluser,

Masih belum terlewat untuk kami ucapkan Selamat Tahun Baru buat anda!

Apa impian anda untuk tahun ini? Pasti 'nak bisnes berkembang' menjadi salah satu daripadanya, bukan?

Jika anda mahu meraih kejayaan dalam perniagaan yang diusahakan, maka anda tidak boleh terus kekal berada dalam zon selesa. Comfort zone is a big NO!

Anda perlu terus mencari cabaran dan peluang baru untuk terus berkembang. Kehidupan di luar zon selesa akan membuka pintu kepada proses pembelajaran dan inovasi yang seterusnya bakal memberi lebih peluang untuk anda meraih jualan yang berlipat kali ganda seperti yang diharapkan.

Oleh itu, kami di sini ingin membantu dengan membuka 'sebuah pintu' yang boleh dikatakan sebagai jalan pintas untuk anda mencapai cita-cita yang diimpikan bermula malam ini.

Ya, jangan lepaskan peluang anda untuk mulakan sesuatu yang hebat pada MALAM INI, bersama dengan Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada jam 8 malam secara Zoom dalam sebuah sesi istimewa.

Cabaran tahun ini dijangka lebih dahsyat berbanding tahun sebelumnya. Sebab itu Dr. Azizan dan RichWorks benar-benar serius mahu membantu anda dalam menyediakan jalan yang lebih baik bagi mengharungi segala rintangan pada tahun ini.

Perlu diingatkan, sesi ini hanya buat usahawan yang NAK dan ada KEMAHUAN untuk alami growth bukan saja capai jualan RM1 juta pertama bahkan RM10 juta pertama atau lebih lagi. Ini mungkin petunjuk yang anda nanti-nantikan selama ini!

Bagi usahawan yang layak, anda berpeluang untuk ikuti sesi eksklusif secara bersemuka bersama Dr. Azizan di Lembah Klang pada 24 Januari nanti.

Klik link ini untuk dapatkan akses Zoom anda!

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular