Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Ada Butik Pakaian? 7 Tip Buat Anda Lakukan

Artikel terbaru mengenai beberapa tip bagi mereka yang ada butik pakaian dan untuk mencapai sesuatu dalam hidup ini. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan salam penghulu segala hari. RichWorks Business Review hari ini nak berkongsikan artikel terbaru mengenai beberapa tip bagi usahawan pakaian terutama yang ada butik.

Ekoran pandemik, sebelum ini banyak kedai & butik terpaksa ditutup dan kini sudah banyak yang mula membuka kedai masing-masing selepas kelonggaran dan arahan kerajaan.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai tip untuk berjaya mencapai sesuatu dalam hidup ini.

Bagi mereka yang menyertai Titan Summit 2021 - 10x Bina Bisnes Berjaya, selamat belajar dan mendapatkan inspirasi serta ilmu daripada perkongsian 100 Usahawan Jutawan selama 3 hari ini.

Sementara itu, kesempatan pada hari Jumaat ini kami ingin kongsikan aktiviti #RichWellBantu - 'lori rezeki' yang akan diadakan di PPR Salak Selatan, Kuala Lumpur pada 9 Oktober nanti. Seramai 200 keluarga yang terkesan akan diagihkan sumbangan sebanyak 200 barangan basah seperti ayam, ikan dan sayuran.

Sehubungan itu, bagi anda yang ingin bersama-sama menyumbang bagi mereka yang memerlukan dalam tempoh krisis pandemik ini, boleh melayari laman web richworks.com/richwellbantu/. Moga sumbangan sedikit sebanyak kita dapat meringankan bebanan keluarga yang terkesan ini, insyaAllah. Semoga bermanfaat.

image

Ada Butik Pakaian? 7 Tip Buat Anda

Zaza (bukan nama sebenar) susun tudung pucci design baru di atas rak. Sebahagiannya di gantung-gantungkan di sebelah shawl bewarna-warni. Zaza jalan-jalan di setiap lorong dalam butik kecilnya, sambil tengok-tengok setiap susunan pakaian dan tudung yang beraneka corak.

Sekali-sekala dia cuba angkat patung model yang dipakaikan Jubah keluarannya. Nak betulkan kedudukan dan bagi nampak lagi menarik. Nun di seberang sana, Zaza nampak Butik Nancy dah mula dimasuki pelanggan seawal jam 10 pagi.

image

Tip Untuk Berjaya Capai Sesuatu Dalam Hidup. Ikuti 7 Tip Dari Seorang Atlet

Mengasaskan sesebuah bisnes atau syarikat bukannya sesuatu yang mudah. Anda perlu mengorbankan banyak perkara, kestabilan menerima gaji pada hujung bulan, berada pada ketidakpastian dan kemungkinan yang berlaku.

Banyak perkara akan membuatkan kita tidak mahu melakukannya disebabkan takut rasa tidak ada jaminan. Selain itu, apa yang paling penting dilihat adalah soal motivasi untuk melakukannya.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular