Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Alluser yakin tanpa bimbingan GURU bisnes boleh terus survive waktu kritikal?




Assalammualaikum & Salam Sejahtera Alluser


Penularan wabak Covid-19 bukan sahaja mengakibatkan kematian malah menyebabkan hampir 70% rakyat Malaysia kehilangan punca pendapatan.



Banyak bisnes terpaksa tutup sebelum ni sebab tak boleh beroperasi, tak ada pelanggan datang dan tak ada sales masuk.



Apa gunanya ada bisnes tapi tak boleh tarik pelanggan dan buat sales?



Situasi ni berlaku pada salah seorang peniaga yang saya bantu, Mohd Amrie bin Manas yang berasal daripada Kelantan. Dia sangat struggle bila kedai cermin mata bawah jenama Amshar Optometrist.. Bila tak dapat buka kedai, dia sendiri buntu tak tahu nak buat apa untuk survive


Bayangkan, jualan tak ada dan duit simpanan habis untuk bayar gaji dan sewa kedai.. Dia fikir macam mana nak survive sebab nak onlinekan bisnes pun dia tak tahu.





Kritikal tak tahu nak buat apa, beliau cepat-cepat ambil tindakan dengan join Kelas Roket Pemasaran Momentum pada Mac 2020. 



Mula-mula beliau memang skeptikal dengan online sebab sekian lama buka kedai, memang dia anggap orang takkan beli cermin mata secara online..



Tapi bila dia follow step by step advise saya ketika ada dalam Kelas RPM, bisnes Tuan Amrie Manas berubah dengan sangat ketara.


Alhamdulillah, usahanya membuahkan hasil apabila sales daripada RM30,000 mula naik ke RM50,000 dan sekarang dah mencecah RM100,000 sebulan.





Bila keadaan PKP kembali pulih, kedai beliau makin dikenali orang Kelantan, pelanggan yang dulu tahu secara online sekarang mula datang ke kedai untuk dapatkan advise & tawaran..

 


Benda yang paling betul beliau buat untuk berubah adalah cari GURU untuk belajar dan dibimbing supaya bisnes terus survive dan grow.

 


Tanpa bimbingan, berapa banyak bisnes yang buat maca-macam boleh survive? Siapa yang nak bimbing dan beri petunjuk ketika bisnes sedang jatuh?





Sebab itu Alluser jangan ketinggalan sebab saya nak bimbing Alluser buat bisnes betul-betul supaya dapat capai impian dan gembirakan orang tersayang.  

 


Get Ready untuk join Kelas Roket Pemasaran Momentum, Gandakan Jualan Online & Capai RM10,000 Pertama yang bernilai RM10,000 tapi untuk 3,000 yang terawal hanya RM10 dan hadiah istimewa.


Klik link bawah ini untuk dapatkan tempat dan tawaran yang buatkan bisnes anda terus sustain dan meroket dengan cepat!



--> www.naktarikpelanggan.com



Boleh ke boleh?




Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular