Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Apa Yang Halang Anda? Ketahui Potensi Yang Ada

Artikel terbaru mengenai potensi ada dalam diri masing-masing dan soal berpersatuan buat anda. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi. RichWorks Business Review hari ini nak berkongsikan artikel mengenai bahawa setiap orang mempunyai potensi dan boleh berjaya. Persoalannya, apakah yang menghalang anda?

Selain itu, artikel mengenai persatuan. Anda boleh gunakan bagi menyebar luaskan lagi bisnes dijalankan.

Dalam pada itu, tahniah juga kepada mereka yang dapat menyertai Titan Summit 2021 yang diadakan pada Jumaat hingga Ahad lalu. Moga perkongsian 100 Usahawan Jutawan yang dibawakan memberikan sedikit sebanyak inspirasi, panduan, idea untuk anda gunakan dalam bisnes malah kehidupan.

image

Jangan ketinggalan saksikan penampilan khas MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman sebagai tetamu jemputan di Program Nona yang akan mengulas lebih lanjut tentang topik 'Sedekad Melahirkan Usahawan Hebat'. Set reminder anda tepat jam 11.00 pagi agar tidak terlepas peluang menyaksikan sesi khas ini! Khas di platform social media Nona dan anda juga boleh tonton di FACEBOOK dan INSTAGRAM Azizan Osman Official!

Semoga bermanfaat.

image

Apa yang halang anda? – Datuk Wira Dr. Azizan Osman

"Kalau mereka (usahawan jutawan) boleh, apa yang menghalang anda? Kenapa anda tak boleh?," soal Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No.1 Asia, Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Menurutnya, usahawan jutawan perusahaan kecil dan sederhana (PKS) di bawah RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks) mengalami perubahan bila ada impian disusuli dengan 'nak' yang sangat tinggi membuatkan adanya tindakan berterusan selain daripada ilmu, strategi yan

image

Ada Persatuan? 4 Kelebihan Iklan Di Dalamnya

Encik Amirul ada bisnes makanan sejuk beku. Tapi, beliau tak ada idea macam mana nak promosikan produk sejuk bekunya. Walau bagaimanapun, beliau ni orang yang aktif dalam persatuan di pejabat tempatnya bekerja.

Sebut je nama Amirul, semua staff kenal. Yang masalahnya sekarang, Encik Amirul tak pandai nak guna kelebihan yang beliau ada untuk promosi produk makanan tersebut.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular