Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

[LAST CALL] 3 Perkara Roketkan Bisnes Alluser

Salam Alluser,


Alluser Apa khabar? Sihat ke tu? Bisnes semua okay? Saya harap Alluser berada dalam keadaan sihat dan selamat. Maklumlah walaupun sekarang peralihan fasa tapi masih lagi perlu jaga diri ya. 


Peralihan fasa ni saya nampak sebenarnya adalah peluang kedua untuk peniaga di luar sana. Tapi, saya tertanya-tanya adakah cara membeli daripada pelanggan kita sama setelah hampir 2 tahun lockdown?


Adakah cara pemasaran sama? Sebab keadaan dah berubah sekarang ni. Pesaing pula makin bertambah tak pernah berkurang. Masih lagi ke nak main game yang sama atau berubah? Nak berubah tu tahu ke nak berubah ke mana?

Takpe Alluser, dengar nasihat saya ni betul-betul supaya ada panduan dan jalan untuk tarik lebih ramai pelanggan.

  1. KEJAR PELANGGAN YANG TEPAT

    Percaya ke percaya, sebelum lockdown masalah pelanggan kita tak sama. Ada perubahan. Mungkin sebelum ni orang sibuk nak COD atau nak jumpa di kedai. Mungkin selepas ni semuanya Online dan guna online meeting untuk berjumpa.

    Kalau anda masih lagi tak kenalpasti masalah, susah anda nak buat apa-apa jenis marketing. Sebab tu, dalam Roket Pemasaran Momentum saya ada berikan panduan kunci pemasaran untuk mudahkan orang ramai kenal bisnes anda.


  2. CARA PEMASARAN TERKINI

    Pasti ketinggalan dalam pasaran kalau anda masih lagi gunakan teknik lama, lagi-lagi bahagian copywriting untuk tarik pelanggan daripada Facebook dan Media Sosial.

    Masalahnya sekarang, ramai orang cuba-cuba onlinekan bisnes tapi tak tahu cara yang betul, lepas tu taknak serah diri dan sentiasa anggap diri tu betul dalam semua perkara, akhirnya marketing tiada hala tuju bisnes pun entah ke mana.


  3. STRATEGI BUKAN TEKNIKAL

    Ramai taksub dengan teknikal, klik sana, klik sini. Klik sana klik sini tu tak penting. Teknikal ni 20% saja bantu, selebihnya 80% adalah strategi.

    Maksud strategi ni adalah cara nak tarik orang dengan apa? Ayat copywriting yang macam mana? Facebook Live nak cakap apa? Nak posting di media sosial apa? 

Haa, nampak ke nampak ni. Itu lah strategi. Ibarat macam teknikal ni adalah teknik memotong daging dengan betul. Strategi ni pulak macam mana kita nak masak lauk daging ni supaya orang makan rasa nak tambah lagi. Faham ke faham ni?


Macam ni lah. Ramai usahawan di luar sana yang ego taknak belajar sehinggakan bisnes terduduk menyembah bumi. Sebelum jadi macam tu, apa kata luangkan masa bersama dengan saya dan Trainer Momentum Internet selama 2hari untuk kami bimbing dalam Roket Pemasaran Momentum


Kalau nak ikutkan nilai RPM ini selama 2hari adalah RM10,000. Tapi untuk Alluser hanya RM10, JIMAT RM9,990. 


Ini masanya Alluser untuk perbetulkan balik marketing supaya tarik orang yang betul dan terus beli produk/servis anda. Sampai bila nak berhutang impian dengan orang tersayang. Buktikan kali ini....


Alluser ada masa 3 JAM saja sebelum tawaran ini tamat pada 3petang (29/9/2021). Tebus sekarang di website kami sediakan

Dan kami nak berikan Ebook 30 Idea Posting Dalam Media Sosial yang bernilai RM299 secara PERCUMA kepada yang terawal.

Klik jer button di bawah ni sekarang.
Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018




p/s : hubungi Team Momentum ya untuk sebarang bantuan pendaftaran ke RPM
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular