Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Kisah Inspirasi Buat Anda. Ketahui 5 Sebab Perlu Ada Kisah Inspirasi

Artikel terbaru mengenai soal kaya jiwa yang boleh kita miliki dan kisah inspirasi. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan salam hari Jumaat. Kami doakan moga anda semua terus diberikan kekuatan, dikurniakan kesihatan yang baik, dberikan kesembuhan dan kemudahan dalam menjalankan kerja-kerja serta perniagaan.

Kesempatan ini, kami nak maklumkan mengenai aktiviti #RichWellBantu. InsyaAllah pada 9 Oktober nanti, RichWell akan menyediakan 'lori rezeki' untuk mengagihkan barangan basah seperti ayam, ikan dan sayuran kepada 200 keluarga yang terkesan di PPR Salak Selatan, Kuala Lumpur.

Sehubungan itu, bagi mereka yang ingin bersama-sama membantu dan menyumbang kepada RichWell, boleh melayari laman web richworks.com/richwellbantu. Moga bantuan kita sedikit sebanyak dapat meringankan bebanan mereka yang memerlukan.

RichWorks Business Review hari ini juga nak berkongsikan artikel mengenai kaya jiwa. Setiap orang sebenarnya mampu ada kekayaan jiwa ini. Kekayaan bukan hanya soal dari segi material saja sebaliknya ada perkara lain.

Selain itu, kami juga kongsikan kisah inspirasi yang penting buat anda terutamanya bangsa usahawan. Semoga bermanfaat.

image

Kekayaan Sebenar, Kaya Jiwa

Setiap daripada kita, pasti ingin mengecapi kebahagian malah kekayaan dalam kehidupan ini. Bagaimanapun, kekayaan ini bukan hanya mengenai wang ringgit dan harta benda sebaliknya ada lagi perkara lain.

image

Kisah Inspirasi Buat Anda. 5 Sebab Perlu Ada

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving" – Albert Einstein Cuba anda ingat balik, apa drama, movie atau buku yang pernah anda tonton atau baca, yang memberi kesan mendalam dalam kehidupan anda. Contohnya, kalau anda tonton filem The Pursuit of Happiness, boleh meleleh air mata.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular