Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Kredibiliti Pihak Ketiga. Ketahui 3 Manfaat Buat Usahawan

Artikel terbaru mengenai kredibiliti pihak ketiga yang boleh usahawan guna dan kisah inspirasi perniagaan Eskayvie yang terus berkembang.
image

Hi alluser,

Selamat pagi. RichWorks Business Review nak berkongsikan artikel mengenai kisah kejayaan perniagaan Eskayvie yang sudah dimulakan sejak 2009 lagi.

Bagaimana perjalanan perniagaan ini yang pernah alami waktu hampir ditutup. Namun asbab mendapat bimbingan, perniagaan dijalankan kembali bangkit dan terus berkembang hingga hari ini.

Selain itu, kami juga kongsikan artikel kredibiliti pihak ketiga yang boleh usahawan gunakan bagi pemasaran masing-masing. Semoga bermanfaat.

image

Ketika Pandemik, Eskayvie Terus Berkembang & Bantu Lebih Ramai Orang

Perniagaan tidak selalunya indah, semestinya ada liku-liku turun naik tidak kira besar atau kecil akan menempuhi pelbagai cabaran. Menurut Pengasas dan Pengarah Urusan Eskayvie Sdn. Bhd., Kartika Wati Mohamed, beliau menubuhkan syarikat produk makanan kesihatan bersama suaminya yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Eskayvie, Dr. Syid Ayob Syid Mustafa Al Qudri pada 2009.

image

Kredibiliti Pihak Ketiga. 3 Manfaat Buat Usahawan

Antara anda yang tulis pasal bisnes sendiri atau anda minta pihak ketiga yang review bisnes anda? Mana yang anda rasa lebih beri impact kepada bisnes anda. Pasti pihak ketiga, betul ke betul? Bila anda gunakan pihak ketiga, orang lebih percaya dan yakin.

Contohnya, anda buka perniagaan kedai makan. Anda boleh jemput blogger, wartawan atau kolumnis makanan untuk datang ke kedai anda dan buat review makanan yang anda sediakan. Review ini akan disiarkan dalam blog, surat khabar atau majalah yang anda jemput tadi. Dan ia akan dibaca oleh para pembaca dan penggemar makanan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular