Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Alluser, Masih Belum Terlambat Untuk Dapatkan Tiket RPM Serendah RM30 Sekarang !


Assalamualaikum dan Salam sejahtera..


Alluser sihat? Bisnes macam mana? Okay ke okay?


Alluser , saya tahu dalam keadaan sekarang ni ramai yang down, ramai yang dah buntu dan ramai juga yang tercari-cari jalan macam mana nak naikkan sales akhir tahun. Saya faham perasaan ni. Sebab saya pun pernah lalui situasi macam ni dulu.


Tapi kan, saya tak nak Alluser terus down dan terus buntu. Saya nak anda bangun dan buat tindakan untuk bisnes terus survive walau apa pun yang berlaku.

























Macam seorang student saya ni, Emily anak Damasus. Saya yakin yang Alluser juga pernah jadi ejen untuk produk orang, tetapi hasilnya tidak padu kan.


Dengan modal RM20, Emily telah capai sales RM50,000 sebulan dengan hanya menjadi ejen produk orang dan beliau seorang wanita. Siapa kata wanita tak boleh berjaya buat bisnes? 


Nak tahu benda betul yang Emily buat tak? Demi untuk berjaya dalam bisnes, Emily join kelas RPM yang masa tu berharga RM20 untuk belajar ilmu online marketing.


Hasilnya, Emily berjaya capai RM50,000 sales sebulan. Takkan Alluser tak terbakar? Takkan Emily boleh, Alluser tak boleh? Saya yakin yang Alluser boleh buat !


Jadi, langkah pertama yang Alluser perlu buat untuk berjaya dalam bisnes walaupun sebagai ejen produk orang ialah dengan join kelas RPM yang akan datang ini untuk anda belajar ilmu online marketing yang betul.


Saya betul-betul nak bantu Alluser untuk berjaya dalam bisnes Alluser dan bahagiakan Big Why Alluser.


Info kelas RPM ada dibawah tau !

Saya dah pun melancarkan kelas RPM Edisi Ejen Wanita Demi Impian & Kejayaan.

Tarikh: 18 & 19 Disember 2021 (Sabtu & Ahad)
Masa: 8.30 pagi - 5.30 petang
Lokasi: Online Zoom Webinar

Special nya kali ini anda akan dapat :

1. Extra session RPM (4 Kelas Persediaan)
2. Buku Khas Untuk Ejen Yang Bertuah
3. Kelas Teknikal Cara Dapatkan Pelanggan.


Segera Jadi 2022 Peserta Yang Terawal Mendaftar Dengan Yuran SERENDAH RM30 dan dapatkan BONUS E-Book Onlinekan Bisnes Tanpa Kos Bernilai RM259.


Saya berharap sangat Alluser boleh buat tindakan pantas. Kita dah tak ada masa untuk berlengah-lengah. Harga program bimbingan dan kelas ni pun mungkin akan beruh pada bila-bila masa sahaja.


Jadi, cepat klik butang di bawah dan segera daftar!





Jika anda tidak boleh klik butang "DAFTAR", sila klik link di bawah:

Klik link --> www.NakTarikPelanggan.com



Jika anda masih belum join Channel Telegram, sila klik butang "Join Telegram" dibawah sekarang untuk dapatkan makluman info terkini:






Terima kasih.

Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular