Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Celik-Celik Je Mata, Lahh Harga Barang Basah Dah Naik..


Assalamualaikum dan selamat petang Alluser..



Alluser , dengar cerita harga barang basah dah naik? Celik-celik mata je tahu-tahu harga dah naik..


Bukan Alluser je yang terkejut, saya ni pun turut terkejut. Saya faham Alluser mesti turut tertekan.. Alluser nak tahu?



Ada seorang suri rumah ni, dia merungut tentang kenaikan harga ayam yang kini dakwanya mencecah RM9 sekilogram berbanding RM6.80 sebelum ini.


Kenaikan harga barang basah ni sebenarnya turut buat para peniaga dan orang ramai runsing sebab mereka mengatakan kenaikan itu tidak dapat dielakkan atas beberapa faktor terutama daripada pihak pembekal.



Bayangkan , ada seorang peniaga daging lembu tempatan mengadu harga seperti daging lembu tempatan, paru dan tulang import agak sedikit meningkat hingga ada pembeli enggan membeli daging kerana dikatakan mahal



Sementara itu, peniaga ayam berkata peningkatan harga ayam kali ini membuatkan dia sebagai peniaga rasa tertekan kerana berada dalam dilema antara pelanggan dan pembekal.


Saya harap kita semua dan Alluser sekeluarga terus tabah dengan perubahan ni.. Sama-sama mendoakan semuanya akan kembali seperti sedia kala..


Jap Alluser ! Kalau Alluser nak tahu tentang update-update dan isu terkini, jom masuk ke Telegram yang saya sediakan .. Banyak nak share ni..


Tekan butang 'JOIN TELEGRAM' untuk masuk ke Telegram tersebut.





Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular