Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

4 Tips Menarik Kekayaan Dan Kejayaan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera [[firstname]],


Ehh saya nak tanya, [[firstname]] dah daftar RPM ke belum? Haa daftar dulu tau..PERCUMA JER tau


Dah daftar, saya nak share something sikit ni..


Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Dah daftar? Haa meh saya nak share sikit ni… Saya nak share ada 4 Tips Menarik Kekayaan dan Kejayaan. Nak tahu tak? Mehh saya share.

  1. Sentiasa Bersyukur

Maksud sentiasa bersyukur disini ialah kita kena bersyukur dengan apa yang kita ada dan jangan merungut dengan benda yang kita tak ada.

 

 2. Berani Mengambil Risiko


Setiap kejayaan dan kekayaan yang kita nak capai, akan ada risikonya yang tersendiri. Hadap risiko tersebut dan In Syaa Allah, kejayaan dan kekayaan akan datang.


 3. Duduk Dalam Circle Yang Positif


Duduk dalam circle orang yang berjaya, ia akan trigger kita untuk berjaya juga. Salah pilih circle, maka menyimpang la hala tuju kita.


 4. Beri Lebih Banyak Sumbangan


Sedekah tidak akan memiskinkan kita. Beri lebih sumbangan dan sedekah untuk membantu lebih ramai orang. In Syaa Allah rezeki kita akan semakin bertambah. Buat kerana Tuhan.


Haa nak lagi tak? Kalau nak lagi, haa daftar RPM sekarang.. Saya akan beri lebih dalam kelas Roket Pemasaran Momentum nanti.


Jumpa nanti ya !



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular