Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Apa Sebab Pelanggan Datang Dekat Dengan Kita?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,

Sihat ke sihat? Bisnes okay? Ramai pelanggan tak harini ?

Saya kadang-kadang tertanya, sebab apa orang ramai boleh datang dekat kita.. Alluser pernah terfikir macam mana syarikat ataupun bisnes tu, orang ramai boleh datang dekat bisnes tersebut. Selepas saya kaji kan, ada 2 sebab kenapa orang boleh datang dekat dengan bisnes kita.

Meh saya share..
Maksud mereka PERLU produk kita ialah, mereka nampak yang produk kita ni mampu untuk selesaikan masalah mereka. Contoh macam bila sakit, baru la mereka akan cari doktor kan. Macam tu juga lah pelanggan kita.

Mereka akan datang dekat kerana dia nampak yang produk kita ni boleh bantu untuk selesaikan masalah mereka. Dan tugas kita sebagai peniaga, kena sedarkan mereka yang mereka perlukan produk kita. Kena buatkan pelanggan rasa dia perlukan kita.
Terpikat ni maksudnya mereka terpikat dengan cara layanan kita terhadap pelanggan kita. Macam Alluser nak pikat orang yang kita suka, takkan nak terus tanya kan.. Mesti la kena pikat hati dulu, layan baik-baik.

Haa samalah macam pelanggan kita. Kita kena pikat mereka dengan share benefit ataupun tips yang boleh buatkan mereka stay dengan kita. Kita kenal pelanggan kita, baru lah senang nak tackle dia kan.

Haa dapat ke dapat ni ? Sekarang dah tahu kan sebab apa orang boleh datang dekat dengan bisnes kita. Ehh saya nak sampaikan sesuatu ni …


Jadi kat sini saya nak ajak Alluser untuk join sesi Roket Pemasaran Momentum (RPM) Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022. Saya akan terangkan banyak dalam kelas ni.

Kalini saya dan Team Momentum nak bagi PERCUMA JER!

Jom daftar di >>http://www.naktarikpelanggan.com

Ataupun boleh tekan butang "SAYA NAK !" untuk daftar

Daftar segera tau! Jumpa di sesi Pelancaran RPM ya....



Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular