Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Baru Nak Bertatih Dalam Dunia Perniagaan? 6 Tip Kekal Daya Tahan Perniagaan

Artikel terbaru 6 tip mengekalkan daya tahan perniagaan kecil dan 3 penyelesaian menjalankan bisnes servis kurier digital. Semoga bermanfaat
image

Hi alluser,

Apa kabar alluser pagi ini? Doa kami agar anda terus dikurniakan kesihatan dan terus berhati-hati dan berjaga dengan prosedur operasi standard (SOP) untuk elak dijangkiti virus pandemik ketika ini.

Ermmmm… baru nak tarik nafas lega muncul pula Omicorn. Dalam keghairahan mencapai misi dan visi tahun ini, terus berwaspada ya.

Jumlah kes baharu C0VID-19 pada Selasa kembali mencatatkan peningkatan dengan 3,175 kes berbanding 2,641 hari sebelumnya. Angka terbaharu itu menjadikan jumlah kumulatif kes di Malaysia setakat ini mencecah 2,792,035.

Kehadiran wabak yang tak diundang ini membawa perubahan norma baharu dalam kehidupan seharian termasuk kaedah menjalankan perniagaan. Bangsa usahawan dan pembeli beralih kepada perniagaan secara atas talian sekali gus melibatkan servis kurier.

Bagi yang baru memulakan perniagaan, jangan bimbang, kami nak kami kongsi lagi ilmu dengan anda.

Pagi ini kami kongsikan artikel terbaru mengenai 6 tips mengekalkan daya tahan perniagaan kecil.

Selain itu, artikel kedua mengenai 3 penyelesaian terbaik untuk diberi perhatian bagi individu yang nak jalankan bisnes servis kuries digital. Semoga bermanfaat.

image

6 Tip Mengekalkan Daya Tahan Perniagaan Kecil

Rasa macam sudah bertahun-tahun berniaga, tapi masih macam itu saja. Ataupun peningkatan ada, tapi sikit. Mulalah rasa penat dan jika tak dijaga dengan betul hingga boleh buatkan anda ambil jalan mudah dengan 'give up'.

Buat ala kadar saja, asalkan bisnes masih berjalan. Ada tak sesiapa yang di sini alami perkara seperti di atas?

image

Nak Jalankan Bisnes Servis Kurier Digital? 3 Penyelesaian Terbaik Untuk Beri Perhatian

Membeli-belah secara atas talian bukan sesuatu yang asing dewasa ini. Ramai bangsa usahawan yang berjaya hari memulakan perniagaan mereka secara atas talian.

Ekoran trend ini, permintaan untuk penghantaran kurier semakin meningkat.

Sehinggakan perkhidmatan ini memerlukan lebih banyak tenaga buruh untuk menguruskan setiap pesanan yang masuk dan penghantaran kepada pembeli.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular