Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Bila Aku Kaya, Hari-Hari, Hari Raya! 10 Tips Simpan Wang Cara Orang Kaya

Artikel terbaru berkaitan kebaikan tip menyimpan wang simpanan seperti kaedah yang dilakukan oleh orang kaya dan kandungan yang disukai di
image

Hi alluser,

Selamat pagi Rabu. Apa task anda hari ini? Walau apa sekalipun tugas dan aktiviti anda semoga segala urusan dipermudahkan dan mencapai sasaran.

Jika dahulu nak bergerak ke mana-mana ada sekatan dan memerlukan surat kebenaran.

Alhamdulillah, Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob mengulangi pendirian kerajaan semalam yang mana tidak lagi melaksanakan sekatan terhadap pergerakan rakyat serta ekonomi seperti ketika perintah kawalan pergerakan (PKP).

Sebelum itu, luangkan sedikit masa membaca dua artikel yang kami kongsikan hari ini.

Pagi ini kami kongsikan artikel terbaru berkaitan 10 tips menyimpan wang cara orang kaya agar selepas ini tabungan anda juga seperti mereka.

Selain itu, artikel kedua mengenai 7 jenis content yang paling disukai di media sosial. Semoga bermanfaat.

image

Bila Aku Kaya, Hari-Hari, Hari Raya! 10 Tip Simpan Wang Cara Orang Kaya

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Mula menyimpan RM1 setiap hari, sebulan jadi RM30, setahun RM360.

Menabung adalah satu amalan menyimpan sebahagian wang untuk kegunaan di masa depan.

Sebenarnya, banyak teknik menabung dengan cara mudah dan boleh dipraktikkan yang liat menyimpan wang dan nak korek tabung sahaja!

Dah jadi jutawan simpang wang lagi tak? Berjimat cermat lagi tak?

image

7 Jenis Content Yang Paling Disukai Di Media Sosial

Semuanya bermula dengan content atau kandungan yang anda nak keluarkan secara tulisan, gambar mahupun video di pelbagai platform termasuk media sosial.

Hari ini kami nak kongsikan ilmu tentang content dan posting di media sosial dengan anda kerana kami tahu ramai yang suka berniaga online tapi tak tahu apa nak ditulis atau di muat naik di laman sosial anda.

Betul tak?

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular