Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Kesilapan Copywriting Yang Ramai Tak Perasan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,

Apa khabar? Sihat ke sihat? Bisnes okay? Copywriting okay ke okay?

Saya nak cerita sikit ni.. Alluser perasan tak kadang-kadang copywriting kita ataupun copywriting orang lain, macam ada silap. Silap yang sampai orang bila baca, terus tak berminat dan terus scroll ke bawah. Silap kat mana tu?

Meh saya share sikit…

Ayat skema ni macam copywriting kita tu macam nak jawab soalan exam. Sepatutnya ayat copywriting perlu ditulis macam gaya kita bercakap. Kita kena ingat yang kita berurusan dengan emosi pelanggan. 

Jadi, nak tangkap perhatian mereka, ayat copywriting kita seolah-olah macam kita berborak dengan kawan-kawan kita untuk pelanggan rasa lebih dekat dan selesa dengan kita. 
Haa kesilapan yang kedua ni la yang ramai selalu buat. Saya perasan ramai peniaga buat copywriting yang terus menjual ataupun terus promote produk. Alluser kalau tengok pun, mesti terus macam tak berminat kan. Haa sebab tu kita kena bagi mereka nampak,kenal,suka dan percaya, baru lah mereka akan datang kepada kita.
Alluser pernah tengok copywriting peniaga yang terlalu fakta sampaikan Alluser pun tak faham. Mesti pernah kan.. Copywriting yang macam ni la selalu buat orang tak berminat nak beli sebab ada orang yang tak tahu tentang fakta.

Jadi, nak elakkan dari mereka lari, cuba cerita tentang benefit apa yang mereka akan dapat kalau mereka beli produk Alluser.

Haa dapat ke dapat? Alluser nak belajar lagi tak ? Saya dan Team Momentum serius nak bantu.
Jadi kat sini saya nak ajak Alluser untuk join sesi Roket Pemasaran Momentum (RPM) Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022. Saya akan terangkan banyak dalam kelas ni.

Kalini saya dan Team Momentum nak bagi PERCUMA JER!

Jom daftar di >>http://www.naktarikpelanggan.com

Ataupun boleh tekan butang "SAYA NAK !" untuk daftar

Daftar segera tau! Jumpa di sesi Pelancaran RPM ya....



Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular