Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Dari Stor Hingga Ada Kilang Sendiri, Apakah Rahsia Kejayaan Chef Tako? Meh Baca

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Sihat ke sihat? Amacam bisnes? Okay ke okay? Saya harap semuanya okay.


Alluser pernah makan takoyaki tak? Sedap kan.. Ada macam-macam jenis inti yang sedap-sedap..Alluser rasa kan, kalau jual takoyaki yang kecil tu, boleh ke buat sales giler-giler? Dengar macam tak boleh kan..


Tapi ada dua orang student saya ni yang merupakan sahabat karib iaitu Tuan Hemrul dan Tuan Misyael yang merupakan founder dan co-founder kepada Chef Tako.. Alluser mesti pernah dengar kan nama Chef Tako.. Haa mereka berdua ni la yang dan berjaya menggunakan takoyaki yang kecil tu untuk buat sales giler-giler.


Bayangkan, bermula dari stor kecil belakang kedai kosmetik hingga dah ada kilang sendiri.. Nampak tak jauh beza perubahan mereka? Haa nak ke nak tahu apa rahsia kejayaan Chef Tako?


Bayangkan, bermula dari stor kecil belakang kedai kosmetik hingga dah ada kilang sendiri.. Nampak tak jauh beza perubahan mereka? Haa nak ke nak tahu apa rahsia kejayaan Chef Tako?

  1. Konsisten Upgrade Ilmu

Sebagai founder dan co-founder, mereka sentiasa konsisten untuk upgrade ilmu supaya tak ketinggalan dek masa dan juga menunjukkan contoh yang baik kepada ejen-ejen mereka.


  2. Jaga Hubungan Dengan Ibu Bapa Dan Pasangan


Nak berjaya, kena lah ada restu dari ibu bapa kan.. Siapa je yang taknak restu ibu bapa kalau nak berjaya.. Itulah yang mereka berdua buat sehingga mereka berjaya sekarang. Dengan pasangan pun mereka buat begitu.


  3. Tak Malu Bertanya


Bak kata orang dulu-dulu,"Malu bertanya,sesat jalan". Jadi, mereka berdua tak segan silu untuk bertanya jika ada kemusykilan yang timbul. Mereka sentiasa bertanya sehingga mereka faham.


Haa dapat ke dapat ni ? Saya nakAlluser gunakan rahsia kejayaan mereka dalam bisnes Alluser sekarang ni. Saya dan Team Momentum betul-betul nak bantuAlluser dapat buat sales giler-giler.


Nak ke nak saya bantu Alluser berjaya macam Tuan Hemrul dan Tuan Misyael?

Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular