Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Jual Ayam Goreng Je Tapi Boleh Buat Sales Giler-Giler

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar? Sihat ke sihat? Bisnes okay? Mestilah okay kan ..


Pernah tak Alluser terfikir yang kedai yang kecil-kecilan ni, mampu ke untuk berkembang dan buat sales giler-giler? Pernah tak terfikir ada ke bisnes yang start dari kecil-kecilan , mampu berkembang dengan lebih besar ? Siapa kata tak ada diknon? Ada .. Macam McDonald's tu .. Dia dulu pun start secara kecil-kecilan.


Macam seorang student saya ni,Tuan Syahir … Dia cuma berniaga ayam goreng je dan kedainya cuma kecil je tapi dia mampu untuk buat pelanggan kenal dan percaya terhadap produk dia sehingga dia mampu untuk buat sales sampai RM50,000 sebulan. Kalau nak stalk Facebook page dia boleh cepat cepat search Muiz Hot Chicken Jasin.


Kalau Alluser nak tahu, umur Syahir baru je 24 tahun tapi dia dah mampu buat sales RM50,000. Haa nampak, muda-muda dah buat sales giler-giler. Tetapi sebelum dia dapat capai, biasalah ada sifat skeptikal dan ego untuk belajar kan. 


Jadi selepas dia belajar, dia akhirnya berjaya dapat buat orang nampak, kenal dan percaya dengan produknya iaitu ayam goreng. Bukan dapat capai sales RM50,000 jer tahu, dia juga dapat beli kereta pertama dan mampu bagi duit belanja kat family.


Haa dashyat kan ? Alluser tak terasa terbakar ke? Kalau dia boleh, takkan Alluser tak boleh kan ..


Nak ke nak saya dan Team Momentum bantuAlluser untuk berjaya seperti Syahir? Saya dan Team Momentum komited nak bantu.

Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular