Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Sanggup Gadai Emas Untuk Join Kelas... Mehh Baca

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Alluser,


Mesti ramai yang tertanya kan, boleh ke bisnes printing di online kan ? Ramai yang fikir tak boleh.. Tapi sebenarnya tak kisah lah bisnes apa pun, semua boleh di online kan termasuk lah bisnes printing. Macam seorang student saya ni...


Roshidayat Bt Hassan merupakan Founder kepada bisnes percetakan Proyatt. Perniagaan nya terletak di Alam Damai, Cheras. Dia dahulu lebih selesa untuk buat bisnes offline tapi lepas PKP dan datangnya Covid-19, dia hilang arah.



Dia tak tahu apa nak jadi dengan bisnes nya sampaikan sales drop hampir 90% .. Sampailah satu hari dia terjumpa satu video Najib Asaddok di Facebook nya.. Dia tertanya, siapa Najib Asaddok ni kan dan setelah berfikir lama, dia buat keputusan untuk join kelas Roket Pemasaran Momentum.


Selepas dia join kelas RPM, baru dia sedar yang banyak lagi ilmu bisnes yang dia tak tahu dan yang paling penting, dia belajar cara yang betul untuk onlinekan bisnes dia. Dia betulkan semula mindset dan onlinekan bisnes dia, dia buat Facebook Live dan betul betulkan copywriting.

Akhirnya, dia dapat capai sales yang dia sendiri tak sangka boleh capai. Dia sendiri sanggup gadaikan emas untuk join kelas. Dan kini, dia dah ada lebih 20 orang team dan dengan adanya team baru, hasil jualannya semakin meningkat.


Amacam? Dapat sesuatu tak ? Nak ke nak saya bantu Alluser berjaya dan buat comeback dalam bisnes macam Puan Roshidayat?

Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak bantu Alluser buat comeback dalam bisnes pada tahun ni dan saya nak berikan kelas RPM secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal. Jadi, dapatkan segera


Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular