Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Siapa Kata Stokis Tak Boleh Buat Sales Giler-Giler?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Alluser sihat? Bisnes harini okay? 


Cuba Alluserbayangkan, berhenti dari kerja bank dan jadi stokis produk orang? Rasa macam rugi kan sebab dah kerja bank sepatutnya hidup lebih selesa daripada jadi stokis produk orang.


Itulah yang dibuat oleh Puan Azizah, berhenti kerja bank dan mula jadi stokis kepada produk Lazz. Tetapi masa tu, dia tak ada guru dan ilmu untuk berbisnes.Alluser rasa Puan Azizah boleh survive ke? Kalau survive pun, tak lama sebab akan give up.


Dia juga tak lari nasibnya seperti peniaga-peniaga lain yang menghadapi masalah nak buat sales. Tak cukup dengan tu, dia kena hadap satu situasi membuatkan dia susah untuk bangkit iaitu hilangnya ibu tercinta.


Dia mula join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada bulan November 2020. Dia upgrade ilmu dia dalam bisnes.


Apa yang buat saya kagum ialah dia berjaya bangkit dari kesedihan dan buat sales yang sebelum ni bawah RM5,000, dia pecahkan dapat RM10,300 sebulan dengan menjual produk orang , onlinekan bisnes dan copywriting yang betul.

Alhamdulillah sekarang dia dah ada 30 orang ejen dibawahnya . Yang penting, Puan Azizah tak berhenti buat content menarik dan tetap akan terus upgrade ilmu dia dalam bisnes.


Haa dapat ke dapat ni? Nak ke nak saya dan Team Momentum bantu Alluser berjaya seperti Puan Azizah? Haa mestilah nak kan..


Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular