Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Sueffi Attire: Siapa Sangka, Catatan Impian 100% Jadi Kenyataan Pada 2020

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi pengasas pakaian Sueffi Attire yang tidak menyangka impian yang dicatat menjadi kenyataan dan meng
image

Hi alluser,

Salam Ahad, semoga hari ini lebih baik berbanding semalam.

Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi (MEDAC) menerusi agensi-agensi di bawahnya menyediakan dana sejumlah RM1.6 juta untuk tabung Jawatankuasa Dana Khas Zakat MEDAC bagi diagihkan kepada usahawan asnaf yang terkesan akibat pandemik, banjir dan suasana ekonomi yang mencabar.

Hari ini usahawan asnaf adalah penerima zakat dan berkat usaha gigih tak mustahil suatu hari nanti akan menjadi pembayar zakat.

Ya, bukan omong-omong kosong!

Artikel yang kami kongsi kepada anda hari ini boleh dijadikan inspirasi untuk anda berjaya dalam perniagaan.

Pagi ini kami kongsikan artikel terbaru mengenai kisah inspirasi pengasas Sueffi Attire, Suzana Hashim yang tidak menyangka, catatan impian yang ditulis pada sekeping kad 100% Jadi kenyataan pada 2020.

Selain itu, artikel kedua mengenai 5 peribahasa yang memberi inspirasi kepada bangsa usahawan. Semoga bermanfaat.

image

Sueffi Attire : Siapa Sangka, Catatan Impian 100% Jadi Kenyataan Pada 2020

Belajar berani untuk menulis impian walau ketika itu rasa mustahil untuk dicapai dengan ilmu, usaha, bimbingan dan mentor yang betul supaya tidak mengulangi kesilapan yang sama kata pengasas syarikat pembekal pakaian, Sueffi Holdings Sdn. Bhd.

Suzana Hashim berkata, beliau belajar untuk tulis impian sewaktu seminar Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan (IMKK) bimbingan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman walaupun tak percaya boleh capai atau tidak pada 2017.

image

5 Peribahasa Beri Inspirasi Bangsa Usahawan

Bila kali terakhir anda menggunakan peribahasa? Kata-kata yang indah, penuh maksud dan kata-kata tersirat.

Saya masih ingat lagi, guru Bahasa Melayu sering mengingatkan supaya menyelitkan peribahasa di dalam penulisan karangan supaya karangan tersebut lebih baik hasilnya.

Menurut Pengarah Pusat Kebudayaan Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) Ismail Ahmad, peribahasa merupakan manifestasi pemikiran genius orang Melayu sejak dulu lagi.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular