Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Tak Mustahil Capai RM1 Trilion! Ikuti 4 Nasihat Elon Musk

Artikel terbaru mengenai perniagaan digital dan 4 nasihat Elon Musk yang miliki kekayaan lebih RM1 trilion. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Salam hujung minggu pertama bagi tahun 2022 ini. Apakah yang anda akan lakukan pada hari ini agar lebih baik dari semalam?

Mungkin ada yang merancang untuk mengisi hujung minggu bersama keluarga tersayang atau hadir ke undangan majlis perkahwinan.

Sebelum memulakan aktiviti hari ini, jom luangkan sedikit masa membaca artikel ini untuk menambah ilmu pengetahuan.

Pagi ini juga kami kongsikan artikel terbaru mengenai perniagaan digital, signifikan antara promosi, jenama dan komunikasi.

Selain itu, artikel kedua mengenai 4 nasihat Elon Musk, seorang tokoh usahawan terkenal yang miliki kekayaan lebih RM1 trilion. Semoga bermanfaat.

image

Perniagaan Digital, Signifikan Antara Promosi, Jenama Dan Komunikasi. 3 Perkara Perlu Beri Perhatian!

Perniagaan menerusi internet membolehkan pelbagai bentuk pemasaran dilakukan secara digital dan merupakan platform popular dewasa ini terutama pada saat pandemik C0VID-19.

Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) salah satu komponen yang terkesan dengan penularan tersebut dan digalakkan menggunakan kemudahan digital secara optimum bagi mencapai mutu sesebuah perniagaan.

image

4 Nasihat Elon Musk, Miliki Kekayaan Lebih RM1 Trilion?

Anggaran nilai bersih aset Ketua Pegawai Eksekutif Tesla, Elon Musk melonjak kepada lebih RM1.27 trilion pada 3 Januari 2022.

Akhbar New York Post melaporkan kekayaan Elon Musk meningkat lebih RM125.7 bilion susulan kenaikan 13 peratus harga saham Tesla dalam dagangan Isnin lalu berikutan laporan penghantaran kenderaan yang melonjak.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular