Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Alluser, Baru Umur 23, Dah Mampu Buat Sales Dengan Jual Helmet Jer...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Alluser rasa kan, umur 23 tahun ni kan, patutnya kena buat apa? Biasanya umur 23 tahun ni, kita tengah menikmati masa muda, pergi travel dan buat kenangan masa muda. Alluser mesti dulu macam tu kan..


Tapi tak bagi seorang student saya ni.. Nama dia Khairi, founder kepada Tokan Helmet yang baru berumur 23 tahun. Saya akui yang dia seorang pemuda yang rajin dan komited nak berjaya. Nak tahu kenapa?


Khairi sebenarnya bukan dari keluarga yang senang untuk buat bisnes. Selepas habis sekolah, banyak kerja yang dia buat seperti kelendan lori. Dalam masa yang sama, dia di offer untuk sambung belajar di Segamat.


Dia mula berbisnes sambil belajar di Segamat. Walaupun ibu bapa tak bagi dia untuk berbisnes, dia tak putus asa. Dia dan kawannya tak malu untuk berbisnes di pasar malam dan sales pada masa itu yang dia dapat cuma RM300 jer sebulan.


Dia tak stop kat situ je tau. Dia mula untuk berguru dengan saya pada Mei 2021 dan selepas itu, dia gunakan semua ilmu yang dia dapat daripada saya untuk improve bisnes dia iaitu bisnes helmet.


Hasilnya, dia dapat break sales yang dulunya cuma ratus-ratus, kini dah pecah RM10,000 sebulan dengan ilmu yang dia dapat daripada saya. Alhamdulillah, ibu ayah yang dulunya agak tentang usaha dia untuk dia berniaga, kini dia dapat berikan duit belanja kepada ibu ayah dia setiap bulan.


Best kan story Khairi ni? Muda-muda lagi dah berjaya dan boleh bantu ringankan beban keluarga. Haa Alluser dah daftar ke belum kelas RPM yang akan datang ni untuk saya dan Team Momentum bantu Alluser berjaya seperti Khairi?



Saya nak beritahu yang pendaftaran untuk Kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM)telahpun ditutup.. Lebih dari 10,000 orang dah mendaftar untuk kelas RPM..


KalauAlluser dah daftar, terima kasih saya ucapkan. Jumpa di RPM nanti ya! Jangan lupa set reminder pada tarikh 26 & 27 Februari nanti tau.


Kalau masih belum daftar, minta maaf tempat dah penuh. Cumanya apa yang saya boleh bantu adalah klik link bawah ni untuk isi nama, no telefon & emel.


>> http://www.naktarikpelanggan.com <<


Sekiranya ada tempat kosong lagi, saya dan team Momentum Internet akan maklumkan.


Terima kasih ya..


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular