Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Alluser Masih tak dapat lagi nak tahu cara edit gambar pukau pelanggan?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar Alluser? Sihat ke sihat?


Alluser masih lagi tak tahu cara nak edit gambar yang boleh pukau pelanggan? Atau Alluser masih tak dapat nak buat poster yang menarik untuk tarik ramai lagi pelanggan untuk beli produk kita? Saya perasan ramai lagi peniaga atau usahawan masih buntu dan tak tahu nak buat apa bila sales makin hari makin slow. Bila dah buat posting rasa sendu pulak…Mehhh sini saya nak share something special untuk Alluser harini.


Haaa harini saya nak ajak Alluser ke Kelas Teknikal Momentum : Cara Edit Gambar Pukau Pelanggan 2.0 bersama dengan Cikgu Amir pada malam ini, pukul 9.30 malam. Kalini Cikgu Amir akan kongsikan lebih banyak lagi cara edit gambar pukau pelanggan buat kali kedua untuk pikat lagi hati pelanggan tengok page Alluser!


Wowww best kannn? Bila posting dah mula menarik, barulah ramai pelanggan yang akan datang page dan beli produk kita. Allusernak ke nak macam tu?


Jadi jangan lepaskan peluang lagi tau untuk belajar ilmu baru malam ni sebab ada banyak cara yang mudah dan senang untuk Alluser hiaskan page bagi ramai orang tertarik untuk tengok page Alluser


Daftar Sekarang : >>https://momen.tm/ktm23feb<<


Jommm buat tindakan sekarang! Jumpa malam ni ya!


Terima kasih.



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular