Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Tamak bukak sampai 3 cawangan tapi akhirnya tak boleh nak handle...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar bisnes Alluser Okay ke okay?


Alluser nak tahu tak? Betul lah kan, orang yang tamak ni selalu rugi.. Ingatkan dah bukak 2 3 cawangan ni boleh lah buat duit tepi tapi sebaliknya. Itulah dia Puan Mariati Masri yang akhirnya jatuh terduduk gara-gara tak dapat nak handle bisnesnya..


Haa meh sini saya nak share salah seorang student saya iaitu Puan Mariati yang menjalankan bisnes Lovely May Academy. Walaupun stress sebab dah banyak leburkan duit macam tu jer tapi Puan Mariati tak pernah give up..


Bila Puan Mariati mula sedar yang sales nya stuck dan tak dapat nak capai target, dia buat keputusan untuk join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada tahun 2019. Haa daripada kelas RPM ni lah Puan Mariati banyak belajar terutama 4 kunci pemasaran online dan dia ikut ke semua cara untuk membetulkan perniagaannya dan dapat bantu lebih ramai orang. 


Selepas dah join RPM, sales nya dulu yang RM3,000 mula naik ke RM7,000 kemudian ke RM9,300. Paling amazing sekali sekarang dia dapat capai RM10,000 dalam masa sebulan sahaja! Hebat ke hebat tu? Sekarang impian yang dia tulis dulu dah banyak tercapai dan dapat menyimpan duit setiap bulan.


Haa Alluser nak ke nak saya bantu naikkan jualan dalam bisnes macam Puan Mariati? Jom saya nak belanja Alluser kelas RPM Bisnes Comeback pada 26&27 Februari 2022 yang bernilai RM499 dan sekarang secara PERCUMA sahaja. 

Tinggal 3 HARI JE LAGI! Jom grab cepat sebelum terlambat! Klik butang " SAYA NAK" di bawah untuk daftar atau boleh layari https://www.naktarikpelanggan.com/ untuk maklumat lebih lanjut. 


Jumpa di RPM nanti!





Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular