Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Empayar AilyQairy: Dipaksa Isteri Cari Ilmu Bisnes, Bekas Guru Dan Peguam Bimbing BBNU Jadi Jutawan

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi bekas guru membina Empayar AilyQairi dengan menjual produk orang lain dan tips bisnes daripada hob
image

Hi alluser,

Adakah anda sedang mengikuti perkembangan krisis Russia-Ukraine? Atau ada membacanya di laman media sosial.

Krisis Rusia-Ukraine akan menyaksikan lebih banyak impak terhadap ekonomi global terutamanya dalam fasa pemulihan akibat pandemik C0VID-19.

Menurut Ketua Ekonomi Bank Islam Mohd Afzanizam Abdul Rashid, ini memandangkan kedudukan Rusia sebagai salah sebuah negara pengeluar dalam pelbagai lapangan industri.

Tambahnya, kesan terhadap ekonomi mikro seperti inflasi adalah kebimbangan dalam menghadapi konflik peperangan yang berlaku ketika ini membabitkan kedua-dua negara tersebut.

Sebagai bangsa usahawan, perkembangan ini perlu di beri perhatian sewajarnya namun apa paling penting untuk fokus kepada perkara yang boleh kita kawal.

Soal tindakan, komitmen, strategi, ilmu dan bimbingan daripada Mentor yang terbukti dah lahirkan ramai usahawan jutawan.

Sementara itu, bagi yang telah mendaftar Bina Bisnes Berjaya-BRANDING & MARKETING POWER 2022 yang akan bermula Jumaat ini, jangan lupa SELF-CHECK IN dengan segera untuk mendapatkan link akses Zoom anda.

Seterusnya, semak email bertajuk Bina Bisnes Berjaya Mac 2022. Jangan lepaskan peluang tambah ilmu baru lebih-lebih lagi ketika berdepan pelbagai situasi semasa yang tak menentu.

Hari ini, kami nak kongsikan 2 artikel terbaru mengenai kisah inspirasi Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif, Empayar AilyQairy Sdn Bhd., Mts Qairy Maheran membimbing usahawan 'Budak Baru Nak Up' (BBNU) menjalankan bisnes online hingga bergelar jutawan walau hanya menjual produk orang lain.

Selain itu, artikel tentang 3 tips bisnes daripada aktiviti memancing. Semoga bermanfaat.

image

Empayar AilyQairy: Dipaksa Isteri Cari Ilmu Bisnes, Kini Bekas Guru Dan Peguam Bimbing BBNU Jadi Jutawan

Pernah menolak cadangan isteri agar mengikuti kelas bimbingan keusahawanan ekoran mengalami kekecewaan dan kesukaran menjalankan perniagaan.

Namun bekas guru, yang telah berkhidmat selama 18 tahun itu merasakan sudah cukup ilmu dan enggan menghadiri kelas tersebut.

"Wife paksa saya untuk pergi kelas pertama namun saya tak nak pergi kerana percaya sudah cukup ilmu dan sudah ada team," katanya

image

Hobi Anda Memancing? 3 Tips Bisnes Daripada Aktiviti Memancing

Siapa suka memancing? Tak pun, pasangan yang suka hobi memancing.

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, aktiviti memancing semakin diminati ramai dan bukan hanya didominasi oleh lelaki sahaja.

Golongan wanita juga dikatakan sudah mula menunjukkan minat terhadap aktiviti ini dan ada yang menjadikannya sebagai riadah utama bersama keluarga pada hujung minggu.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular