Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Otak-Otak JB: Kalau Tahu Dah Buat 10 Tahun Dulu, Daripada 10,000 Pengeluaran Meningkat 100,000. Raih Jualan RM15 Juta

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi pengasas Otak-Otak JB yang melakukan transformasi terhadap perniagaan warisan keluarga dan 4 langk
image

Hi alluser,

Apa perancangan anda minggu ini? Semoga segala yang anda rancang minggu ini berjalan lancar dan mencapai matlamat yang telah ditetapkan.

Kementerian Kesihatan (KKM) akan mengumumkan mengenai pemansuhan prosedur pengasingan atau kuarantin bagi mereka yang menjadi kontrak rapat kes C0VID-19 minggu ini.

Bagi fasa pertama, ia akan dimulakan dalam perkhidmatan kesihatan awam.

Kontak rapat berlaku tanpa disengajakan dan apabila apabila ia berlaku maka terjadinya gangguan kepada ekonomi dan pengurusan pekerjaan dengan ketara.

Semoga kelonggaran yang diumumkan kerajaan dapat merancakkan semula ekonomi negara sekali gus memberi manfaat kepada bangsa usahawan dan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Sebelum anda meneruskan aktiviti hari ini, jom baca dulu dua artikel yang kami sediakan.

Hari ini, kami kongsikan kisah inspirasi Ketua Pegawai Eksekutif Otak-Otak JB, Mohammad Qasri Md Noh melakukan transformasi dari kedai fizikal ke kedai digital demi memastikan perniagaan yang diwarisi terus berdaya tahan dan maju walau berdepan C0VID-19.

Selain itu, artikel kedua mengenai 4 langkah bina penjenamaan peribadi. Semoga bermanfaat.

image

Otak-Otak JB: Kalau Tahu Dah Buat 10 Tahun Dulu, Daripada 10,000 Pengeluaran Meningkat 100,000. Raih Jualan RM15 Juta

Dalam persekitaran perniagaan yang semakin kuat dan mencabar ini, usahawan yang mempunyai pengetahuan dan kemahiran amat diperlukan dalam pasaran kerana ia adalah keperluan untuk membuat keputusan yang cepat dan tepat.

Walau sebelum ini bangsa usahawan telah berniaga puluhan tahun, turun temurun mewarisi perniagaan namun perubahan mesti dilakukan.

Perniagaan warisan keluarga yang dijalankan secara konvensional sejak 1997 memaksa Ketua Pegawai Eksekutif Otak-Otak JB mengambil langkah beralih ke platform digital bagi memastikan kelangsungan perniagaan ketika pandemik.

image

Tampil Pesona Dan Keunikan, 4 Langkah Bina Penjenamaan Peribadi

Dalam dunia perniagaan hari ini, tidak cukup dengan hanya memiliki produk dan perkhidmatan yang cemerlang.

Pengguna hari ini juga ingin mengetahui kisah di sebalik penjenamaan peribadi.

Memanfaatkan penjenamaan peribadi boleh menjadi alat yang sangat berkesan sebagai senjata bangsa usahawan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular