Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Pernah Terduduk Dalam Bisnes? Ni Tips Nak Comeback

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar? Bisnes Alluser amacam? Okay ke okay?


Alluser tahu tak ramai peniaga kat luar sana yang dah jatuh tersungkur dalam bisnes yang mereka buat. Ada yang sales susah sangat nak masuk, ada yang hutang keliling pinggang dan ada juga yang hilang segala aset.


Alluser juga mesti pernah ada masa yang betul-betul jatuh tersungkur dalam bisnes kan? Jadi macam mana kita nak buat comeback dalam bisnes? Mehh saya share …


Jangan Cepat Give Up


Penat beb kalau kita dah buat sesuatu tu separuh jalan, lepas tu nak berhenti. Jangan macam tu. Teruskan dan konsisten dalam bisnes yang Alluser buat . Rangka semula planning dan hala tuju bisnes Alluser.


Jualan Combo


Bila dah ada hala tuju, apa lagi yang boleh buat untuk kita tarik perhatian pelanggan? Jualan combo lah jawapannya. Benda kita boleh jual banyak, kenapa nak beri satu je kan? Haa buat jualan combo untuk tarik lagi ramai orang nampak dan kenal kita punya bisnes.


Rancakkan Ilmu


Haa bila dah ada hala tuju, dah tarik ramai orang, apa lagi yang kita kena buat? Dah tentu lah tambah ilmu dalam bisnes. Haaa ilmu lah yang boleh buat kita rasa nak comeback dalam bisnes sebab kita ada ilmu tapi tak digunakan.. Haa belajar lagi ilmu bisnes untuk comeback..


Haa dapat ke dapat ni? Alluser nak lagi tak? Kalau nak, mehh saya share something..


Haa mehh saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya buka semula pendaftaran RPM untuk Alluser daftar tau . Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan butang "Saya Nak !" untuk daftar...


Kalau dah daftar, jumpa di RPM ya!



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular