Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

“Arghhhh! Macam Mana Ni? Sales Tak Rancak Langsung”

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Alluser,


Sihat? Amacam bisnes Alluser? Sales okay tak?


Sebenarnya kan, ramai je sekarang ni yang boleh buat bisnes baru. Ramai yang dah mula buat bisnes, jual produk orang ataupun buat produk sendiri untuk jadikan sebagai side income. Yela, kita tak tahu apa yang akan jadi lepas ni kan.


Tapi kebanyakkan dari mereka akan hadap satu isu yang ramai peniaga lain hadapi sekarang iaitu sales tak masyuk dan tak rancak. Alluser juga mesti pernah hadap isu ni kan.


Saya sendiri dah rasa masalah tu sebelum ni. Lepas banyak kali saya jatuh sebab sales tak rancak, akhirnya saya jumpa salah satu cara untuk naikkan sales supaya rancak. Nak ke nak tahu?


Haa caranya ialah kena cari guru yang betul untuk masalah kita. Contoh kan, kalau kita demam, takkan kita nak cari tukang kayu untuk rawat kita. Haa itulah maksud saya. Kalau sales kita asyik stuck, belajar dengan orang yang power buat sales.


Dapat ke dapat ni?

Sebenarnya ada banyak lagi cara untuk rancakkan sales tapi saya nak share semua benda tu dalam Program Mega Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda pada 30 Mac.


Banyak benda yang saya akan share berkenaan isu ni dan isu-isu lain yang selalu terjadi kat banyak peniaga. Haaa daftar sekarang sebab program ni secara PERCUMA tau !


Ada something special yang saya nak sampaikan kepadaAlluser.


Daftar Sekarang —> http://momentuminternet.com/mmb


Jumpa pada 30 Mac nanti tau !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular