Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Bangsa Usahawan Perlu Ada Jurnal Perniagaan. 5 Manfaat Buat Mereka

Artikel terbaru berkaitan manfaat jurnal perniagaan buat bangsa usahawan dan strategi menerusi gift cards. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Perniagaan anda terlibat dengan banjir baru-baru ini? Anda alami kerugian dan belum dapat apa-apa bantuan?

Kami nak kongsikan, Malaysian Industrial Development Finance Berhad (MIDF) ada memperkenalkan bantuan pembiayaan khas di bawah Dana Kecemasan PKS 2.0 (SMEEF 2.0) dengan versi ditambah baik dari dana Kecemasan PKS (SMEEF) yang pertama kali diumumkan pada 2012.

SMEEF 2.0 bantuan pembiayaan khas untuk membantu perusahaan kecil dan sederhana (PKS) yang terjejas teruk akibat banjir, baru-baru ini.

PKS yang terjejas juga boleh mendapatkan maklumat lanjut dan memohon SMEEF 2.0 melalui laman web growyourbusiness.com.my.

Sementara anda mendapatkan maklumat lanjut mengenai bantuan tersebut, jom rehat sebentar dengan baca dua artikel yang kami sediakan.

Artikel terbaharu mengenai manfaat jurnal kepada bangsa usahawan.

Selain itu, artikel tentang kepentingan gift cards sebagai strategi efektif untuk pancing pelanggan anda. Semoga bermanfaat.

image

Bangsa Usahawan Perlu Ada Jurnal Perniagaan. 5 Manfaat Buat Mereka

Setiap usahawan ada kisah masing-masing. Kalau anda nak satu kenangan yang boleh membuatkan anda sedar dari mana anda bermula, kisah-kisah perjalanan bisnes anda, kisah jatuh bangun perniagaan anda, dan sebagainya, anda patut ada satu jurnal perniagaan. Ia seperti diari perniagaan anda.

Sekiranya anda nak buat jurnal khusus untuk perniagaan, anda mesti kena biasakan diri anda untuk menulis setiap hari. Sama seperti anda menulis diari.

Anda akan tulis setiap apa yang anda alami untuk mengelakkan anda terlepas saat tersebut. Ada sesetengah orang akan menghargai saat-saat mereka dengan bergambar, tapi anda boleh buat dengan gunakan teknik penulisan.

image

Pernah Dapat Gift Cards? 6 Strategi Efektif Buat Anda

Anda pernah guna kad 'Touch n Go'?

Tahu kan, bila anda nak guna kad 'Touch n Go' ni, anda kena topup dulu duit ke dalamnya, baru boleh guna di mana-mana sahaja, LRT, parkir, stesen komuter atau bas Rapid Kl.

Malah anda juga boleh hadiahkan Kad Touch & Go kepada orang ramai.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular